İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

11 Aralık 2012 Salı

sizde hastalık nasıl oluyor?

kafa zortlatması,

bölge dönüşü sıcak memleketlerden istanbul soğuğuna dönüş ve sonrasında üst solunum yolları enfeksiyonu, ateş,öksürük, burun tıkanıklığı, fırk

doktora gittim yatarak 1 hafta ilaçla 7 gün dedi verdi çinkolu vitaminleri eve yoladı beni, ofiste kalarak daha fazla insanı mikroplandırmamak en iyisi en nihayetin bulaşıcı hastalıklar sayesinde işgücü kaybı fazla oluyor biliyorsunuz azizim.

tüm hastalara rapor verin

işgücü kaybı yaşanmasın, dünyanın tüm işçileri birleşin, tüm hastaları da arşiv odasına kapatılsın.

bir gün yine böyle hasta oldum, bünyem zayıfmış ne yapayım, o kadar aday ile görüş, uçakta kapalı alan aksırık tıksırık saatlerce virüse maruz kal sabah geldiğimde işe ses travesti gibi. ik müdürü şenlik hanım geldi, ay sabah sabah şakıyor yine, yok efendim kızı şöyle yapmış oğlu böyle yapmış agu demiş...
ofislerde gereksiz yere yapılan sabah toplantılarından biri ayaküstü kafa şişirmek bir açık ofisin olmazsa olmazı, şenlik bana bulaştı, benim ses borozan tabii "ay sen hasta mı oldun cocoooooo???" dedi, hasta oldum tabii ya ne olacaktı bir outsourceu ota boka her bölgeye gönderirsen bu karda kışta olacağı bu, "ay seni tiryakinin odasına kapatalım dedi", tiryaki dediği şeyde arşiv odasındaki çay makinesi imiş, tey allam. e o zaman eve gideyim, ona da hayır, ortaya karışık mobbing.

insan odağı düşük olan yönetici ile çalışmak, evet, birine beddua etmek istersen böyle beddua et, böcekmişsin gibi tavırları ile yaşam sevincini alsın götürsün. satırlarıma burada son verirken nejat alp'in harika bir şarkısı geliyor aklıma yorganda kene var!!hadi oturmaya mı gedik, hangimiz öksürük şurubu ile kafa bulmuyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder