İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

3 Ocak 2013 Perşembe

cm101mmxi fundamentals

3 saate yakın bir eğlence, daha önce gösteriyi izleme fırsatını bulamayan için, lokasyon ile ilgili sıkıntı yaşayanlar için bir yeni yıl hediyesi, cem yılmaz filmlerini gösterildikleri ilk gün genelde sabah seansında izleyen bir bünye olan ben bugün bir arkadaşımın doğum günü nedeni ile sabah seansına değil de 3 seansına bilet almak durumunda kaldım.
yalnız uzun süre sinemada yüksek sese maruz kalınca hafif bir baş ağrısı oluyor, onun dışında çoluk çombalaksız ortamda gece izleyin derim, iyice keyfine varın.

teknoloji ağırlıklı şakalar, kadın-erkek bazlı şakalar, konaklama ile ilgili ve ingilizce ile şahane tespitlerin olduğu şakalar barındırıyor.
akıcı, yıllar içerisinde baktığımdaki ilk coşkum yok ama hep bir tebessümle izledim ve evet çok yerde de ağız dolusu güldüm.
kadınların üst model olarak yaratılıp update edilmeleri konusunda gururunu okşarken, regl döngüsü nedeni ile her ay özel durum geyiğini de sağlam kullanmış.

uçuşta tekerlerin piste yapıştığı anda telefonunu açan takım elbiselilere güzel giydirmiş, sağlam tespit.

herkesin gurmeliği ve mehmet yaşin'in sonradan gurmeliği ise son dokunuş, kalbimde taht kurdu. vedat milor candır.
çok eğlendim çok güldüm, kafa dağıtmak için haftasonu izlemelisiniz, tabii sırada bradley cooper'ın oynadığı silver linings playbook var sabırsızlıkla beklediğim.

şekil bu, ortaya karışık, little little little everything right in to the middle, arkada kitaplar önde tüylü kırmızı bir koltuk.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder