İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

20 Şubat 2013 Çarşamba

Geçenlerde bir mülakata gitti ben

Bir sözlük formatı, özet geç lan piç, bilenler bilir.

Yoksa benim ağzım derli toplu.

Adecco Türkiye'deki en yaygın danışmanlık ağına sahip grup, lakin öksürükten ölürken 1 bardak su vermiyorlar. Bu noktada myexecutive'deki memnuniyetle diyen sevgili teyzeyi anıyorum:) hadi o sümüklü kız teklif etmedi, görüşmeci istedi yine getirmediler suyu, ya 1 saat susuz kaldım, toz mu vardı ne olduysa öksürük tıksırık arasında laf anlatmaya çalıştım ve elbetteki bunları geçelim sevgilim başka kimin başına gelir?

Giydim turuncuları, saçlar fönlü, biliyorsun fön çektirenlerin duruşu değişir, o yürürken rüzgar eser, yağmur yağar, fırtınalar kopar. Taktım kukuletayı, çantamda topuklular, hoop taksi. 10 dakika önce ulaştım, 17 dakika da görüşmeciyi(yetkili teyze) bekledikten sonra, havalı bir çıkış yaptım, dramatik yapmadım, teyzeyi tanıyorum, yıllar önce bir eğitimine gitmiştim, yıllar ona yaramış.( bu noktada aklıma sana güneş hep arkandan vurmuş geliyor)


Neyse uzatmayayım,
Notlara ekte ulaşabilirsiniz.

Always yours,

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder