İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

9 Mart 2013 Cumartesi

Go Mongo

Severim ben değişik yemekleri, salyangoz olmasa da deniz böceklerini,

Severim serçeleri yumuşak olur pençeleri,

Tanduri, pilav, tikka, mangolu sufle ve tabisi de en sevdiğim şu ortadaki tezgahdan istediğimi seçip, sosla birleştirilen tek ziyaret, sınırsız ziyaret olayı.

Hanımlar!!!Moğol mutfağı ayağınıza geldi. D-ream bünyesinde artık/ bayağı oldu yani.

Gurmeyim, sonradan gurmeyim, görmeyim demeyeceğim. Bir hobbit kadar yemekperverimdir. Ağzımın tadını bilirim, hassas bir burnum, ağzım ve kulağım vardır. İyi yemek yemeye bayılırım, yaşin'den hoşlanmam milor zevkime hitap eder. Ayrıca yemeklerin festival şeklinde kalabalık olanlarına bayılırım...

Neyse buradaki bağımlılığım yemeğin içinde kaju, çekirdek, Hindistan cevizi, tarçın, tatlı ekşi sos kullanıp, burnuma kadar doymam ile açıklanabilir.

Oldukça sık giderim buraya ki mayor'u denilebilir:)

Herşey iyi ve güzeldi, ta ki geçen gün ilk kez yemeğimde kıl çıkana kadar. Servis süper hızlı, çekik gözlü aşçı ilgileniyor falan derken tam da sonlara doğru telefonum çaldı, Bursa'dan çok yakın bir arkadaşım aradı güncel konulardan konuşup bir yandan karidesleri hüpletiyordum ki süpersonik gözlerim kılı farketti. Görmezlikten gelmek isterdim lakin olmazdı, çinli amcayı çağırdım dedim hacı benim saçlar uzun ama bak bu kol kılı na böyle, hemen tabağı aldılar, yok yeaaa dedim yenisini istemiyorum, daha önce başıma gelmedi falan, tatlı getirelim dediler zorla kızarmış dondurma yedim iyi mi, yeaa ben diyetteyim falan, garson ayrı özür diledi, Çinli ayrı, işletmeci gelip ayrı özür diledi. Kendimi kötü hissettim, hesabı almadılar, bari sodayı ödeseydim dedim, koy cebine burada hesap ödeyemezsin dediler.
Açık alandaki tezgaha birileri dolanırken etrafında düşmüş olabilir:/

Yine gider miyim? Gitmek istiyorum, yani seviyorum, bilemiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder