İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

24 Mart 2013 Pazar

Masabaşı iş

Bugüne kadar yaklaşık 5000+- yaptığım görüşmeler sonrasında söyleyebilirim ki; insanlar masayı seviyor.
Sorun şurada kariyer portallarında cv hazırlarken ya da referans yolu ile başvuru yaparken aklında olmayan şey görev tanımı. Kapağı atayım da mantığı yanlış, markayı seviyorum orada çalışayım, arkadaşım tavsiye etti...
Kariyer denen herze ile ilgili iyi düşünmek gerekir, adımları atarken durum değerlendirmesi yapmak, şirketi araştırmak, pozisyonu ve hatta yöneticiyi.
Sonra vay efendim ben bilmiyordum, satış yapacaktım ama ofiste kalmak istiyorum saha bana göre değil gibi saçmalamayalım.

EY ADAY!!!!!

Soru sormaktan çekinme,
Hayır, sizce bu mülakat olumlu gibi sorular değil, pozisyon, kariyer yolu, senden beklenen, eğitim içerikleri, görev tanımı.
Ve bir b planın olsun hep.

Telefon mülakatında da soru sor, asistan mı arıyor sor, bekleyebilirim de, bekletsin sorsun sorunu, cevabını versin sana, boşu boşuna saçma bir mülakat için hazırlanma mesela.
Ey Y Kuşağı mülakata gelmeyeceksen haber ver lütfen, çok zor değil, vazgeçtim de, o kadar da zor değil.



Bu arada iş bankası servislerinin çalışandan ücret aldığını duymuşmuydunuz? Çok şaşırdım insan çalıştığı yere gitmek için para verir mi yahu?

Ya da insan tuvalette iş teklifi alır mı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder