İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

30 Nisan 2013 Salı

İşe alım neydi? İşe alım Emekti

Eser miktarda al yazmalım

Evet tüm işe alımcıların çalışma bayramı kutlu olsun, kıyıda köşede ücrada bugün çalışıp eğitim sınıfına 20 kişi daha bulmaya çalışan, tatil hakkı elinden alınmış, sabahın köründe uykusu kaçan sevimli işe alımcılar.

Çene ishali olmuşcasına konuşan 10 dakikada bir aday görmek zorunda olan, bu hiç mantıklı değil biliyorsunuz, beni öldürmeyen acı güçlendirir ama ben yine farenjit oldum hacı, hasta hasta işe mi gidilir?

Bizler telefon, akıllı cihaz, Pc verilip kandırılan modern çağ köleleri, resmi tatil gününde çalışıyor olmanın verdiği derin üzüntü içerisindeki beyaz yakalılar, gerçi bugün kot giyeceğiz, takılan ayağıma nikalarımı. Acımız büyük, işte bunlar hep seks hep kapitalizm hep beceriksiz işe alım ekibi demek ve tabii si yanlış işe alım stratejisi.

Gelmeyen adayları beklerken kahve içip girls izleyeceğim, dracula'nın kalan kısmını okuyacağım. Doktor Van Helsing pek teatral bir karakter aynı Zeki müren tipi adayım gibi canlanıyor gözümde.

Menajerlik yaptığını iddia eden bir aday geldi geçen gün elinde Cd'ler imzalı fotoğraflar, ben sana işim ilginç değil demiyorum.

Ama işçi/emekçi bayramında çalışmak kadar ironik ve grotesk bir durum söz konusu olabilir mi?


Ama işe alım neydi? İşe alım emekti. Samet ona baba dedi, bense gerizekalısınız oğlum dedim, o gün çalışılır mı ya.


I'm son of Earth and starry heaven. I'm thirsty, please give me something to drink from fountain of memory. Ya evet allam sen kafama mukayet ol, hafızama bişi olmasın.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder