İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

16 Haziran 2013 Pazar

Böyle kızılderili stayla

Bir makalede rastladım gezi ile ilgili bir yazının sonuna eklemiş abla, okudum çok beğendim ne de güzel sade bir çeviri, başka türlü bir şey benim istediğim diyor. 
İyi olmak  o kadar zor mu? 
İlk taşı en kötü olanınız atsın derken jesus biz ne zaman yitirdik insani tarafımızı? 
Şanelman ile man of steel'e gittik geçen akşam trafiğe takıldık arabada poff konuşurken sordu ne yapıyorsun? Fotosentez dedim geceleri de herkes uyuduktan sonra taksim, nasıl? dedi, arabayla dedim;) arkadaşlarım geliyor alıyor sabah ezanından sonra dağılıyoruz, o beni prenses peri sanıyor;)
Her gün mü dedi yek yeaa dedim arada, let's get dencırıs dedi, tabiisi dedim, i'm free lan ördek gibi uyuyorum gündüz.



Komplo teorisi okumaktan sulanmış beyinlerimiz arada dünyevi şeyler ile beslenince daha normal hissediyoruz, dışlanmamış, ötekileşmemiş, bunlar nedir? "Bunlar, onlar" ülkenin tepesindeki en önemli iki kişi sürekli işaret sıfatı ile orantısızca hitap ediyor. 
Odaklanma sorunu olan ben bile konudan uzaklaşamıyorum, sinirleniyorum, üzülüyorum, sonra gülüyorum, gerilere itmeye çalışıyorum beynimde. 

İşte bu yazı belkide uzun süreden sonra gayet basit bir dil kullanarak dokundu, basit iyidir. (Simple is Good) bu süreçte aslında en çok acı çeken dili başka yüzü bedeni başka şeyler söyleyen sarumanları izleyenler oldu, gözünün içine baka baka, bir noktadan sonra uyuşuyor kafa zaten. 
Çare pilates hacılar.

Muhteşem bu yazıyı görünce hayırdır dedi, ne iş?

Yek yeaaa dedim No more ekşın, aklı fikri benim sosyal hayatımda;) buyrun afiyetle okuyun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder