İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

25 Haziran 2013 Salı

Kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı




Bu sabah da çok şükür ne bir günaydın mesajı ne de yatağıma gelen bir kahvaltı vardı, mutluluktan deliririm, çıldırırım, gözlerim dolarfalan...  Tövbe tanrıma!

Öksürüğüm hafiflemiş
Burun tıkanıklığı şimdilik yok.
Nefes alırken hafif bir rahatsızlık hissi o kadar.

Uyandım, çok miskin bir haldeyim, gece geç uyudum bu sabah tam 9:42'ye kadar uyudum olm. Rekor rekor.
Neyse ayılmam 1 saati buldu sonra romantik bir film vardı  onu izledim, derken saat 12 oldu, mutfağa yaptığım küçük ziyaret sonucu cipsler ve jelibon dışında binboa buldum.  Cips mi jelibon mu derken ikisininde iğrenç katkı maddelerine baktım uzun uzun sonra renklendirici içerir uyarısı bulunan jelibonu tercih ettim. samimi geldi galiba böyle açık açık söylüyor boyalıyım ben. 


Haftasonu yakın arkadaşlarımdan bir evleniyor o aradı nikah sonrası Riva'ya bir yere gidilecekmiş anlattı ama bi'halt anlamadım. Hazırlığın zorluğundan, kimlerin geleceğinden falan bahsetti, kendisi benim medical suppliarım olmakla birlikte 97'den beri arkadaşım. 4 kız kardeşler ve sürekli aksiyon yaşarlar. 3 ablası var birbirinden uniq diyeyim de ayıp olmasın, hatta bir ara evi mor çatı evine dönüşmüştü, 3 ablası da kocalarından ayrılıp onun evine yerleşmişlerdi, yaş olarak en küçükleri benim ama onların yanında bildiğin kendimi gerçekten küçük hissediyorum. Evin küçüğü evin itidir lafındaki kadar küçük sanki beni bakkala falan yollayacaklar gibi. 3. Numara abla beni çok seviyor aslında hepsi seviyor ama 3 numara ayrı seviyor, beni dinlerken koltuktan düştüğünü falan biliyorum. Diğer ikisi baskın karakterler konuşurken de göz teması kurarlar böyle far görmüş tavşan olayı. 
Neyse şimdi hepsi kendi evinde biri kanser tedavisi gördü şimdi de ayakta tümör çıkmış diğeri makyaj artistiydi evlendi 3 çocuk doğurup domesticin alla oldu 3 numara bomba onu başka başlıkta anlatırım. 4 numara ctesi evleniyor ayakkabının altına ismimi yazacakmış. 10 kilo hedefi bu Cumartesi içindi olmadı hacı daha var napalım buraya kadarmış:) 

Benim kahvaltıma gelecek olursak




Görüyorsunuz çok görkemli çıldırmanın eşiğindeyim. Pazar günü bir şölen mi yapsak?

Ha ayrıca bir de kimle geliyorsun diye sordu, tey allam


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder