İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

28 Haziran 2013 Cuma

Kendime notlar

Beni içtiklerim değil içerken düşündüklerim sarhoş eder.
Ölüyorum kederimden' i dinleyende ciğerim acıyor ağalar, 
Kumkapı rocks!

Değmen benim gamlı yaslı gönlüme
Niye çattın kaşlarını
Ellerini çekip benden
Bunları dinledim burnuma bir şey oldu çok etkiliymişler
Kroyum

Boşver olm sana kız mı yok diyen psikolog gibi hissediyorum.
Evet nutellayı kaşıkla yiyorum ama  bence overrated
O kadar fakirdik ki evde normal sirke yoktu, balsamik sirke ile sebzeleri yıkıyorduk
Bana yalan söyleyenlerin yarısı yecüc mecüc oldu diğer yarısı da öldü kahrolsun yecüc mecücler
Keşke yalan söylemeseydiler başlarına kötü şeyler geliyor
Kadının yalancısı, erkekten daha yalancı; kadının zekisi, erkekten daha daha zeki; 
aptallık eşit ayrıca ci eşittir 3,81 pi'yi de 3 alabilirsiniz
istanbul, 30+ evli kadınlarin takı tasarım ve pastacı, 20+ singleların da freelance fotoğrafçı olduğu guzide kent, ben mi? abi ben hala iş arıyorum,
Sinirlenince Mozart symp No 25 dinlerken Göz kontağı kurmama cezası veriyorum bilir misin o nasıl gıcık bir cezadır
Ne yazık ki aşık olunca benimde kalbimde atlar tepişiyor 
Madenci beni terk etti , tyler beni terk etti, ben jack'in kırık kalbiyim
Yetişkin bir Coco mantığını anlamadığı herhangi bir şeye sinirlenebilir
Yetişkin bir Luka Beylikdüzü konusunda hassasiyet gösterebilir
Yetişkin bir atlas bu yavruya ev arıyoruz deyip karga fotoğrafı paylaşabilir
Çok sevince gitmeyen sevgili yapılsın, oww yea laboratuvarlarımızda böyle bir teknoloji yok.

Kitabın ilerleyen bölümlerinden bazı başlıklar 
Bir iletişim yöntemi olarak bilip de bilmezden gelme salağa yatma

Bonus olarak evet ben de tam olarak öyle düşünüyordum ve yalakalık tarihi

İlişki durumu: abi sevmiyorsa bi'siktirip gitsin bence

Renkli lens takan herkese sesleniyorum: kahverengi göz harika bişey bence.
Zekanizla hayran birakamiyorsaniz, saçmaliklarinizla hayrete düşürün 
Kahve içelim geleceği konuşlalım rakı içip geçmişi konuştuk zaten
Şu aleme kimi hayal kurmaya gelir, kimi de hayal kırmaya..

Borges kadar körsün,

Öyleyse yıkıl Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder