İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

27 Haziran 2013 Perşembe

Sevgili günlük

Perşembe, 12:22
10'a doğru uyandım bu sabah şahane rekor üstüne rekor kırıyorum.
Nihayet biraz önce yataktan kendimi yere atmak suretiyle kalktım, temizlikçi geldi, arada direnmeye devam ediyor. 
Burun tıkanıklığım bu sabah daha az öksürük hafif İstanbul da nem çekilmiyor bugünlerde. 
Gözümü açar açmaz baktım neler oluyor, ben uyurken dünya napmış? Diğer superherolarımız iyi mi sağlığı yerinde mi? 
Sabah günaydımı aldıktan sonra depresif Perşembe şarkıları ile güne başladım bu sabahların bir anlamı olmalı ile başlayıp ardından yani, sonra redd mutlu olmak için sonra teyoman dayı güzel bir gün ölmek için ile devam ettim. 

7,5 evet hacılar düğün için koyduğum hedef bu sabah itibari ile bu halde.
Haftasonu nikah için giyeceğim elbiseyi de seçtim, geriye sadece pedikür manikür seansı kalıyor.
Kafam zonkluyor neden böyle anlamıyorum gerçi uykum bölündü gece saçma sapan gürültüler falan belki onunla ilgilidir. 

Günaydın savaşları!

Geçtiğimiz günlerdeki şükürler olsun ne günaydın diyen ne de kahvaltı hazırlayıp getiren var yatağa deliririm isyanımdan sonra  bu aralar ki iştah problemimin beni ciddi anlamda etkilediğini farkettim :) 

Ciddi anlamda atp ye ihtiyacı var bünyemin, algılama sorunu yaşıyorum:) zaten az çalışan beynim daha da az çalışmaya başladı. Laf yetiştiremiyorum o derece
Hayatınızda size günaydın diyecek birilerinin olması güzel :) 
Luka her sabah günaydın diyor bana ve iyi ki var çünkü olmasa gidip kahvaltı yapmak ya da akşam yemeği yemek gibi zorunlu şeyleri yapmıyorum. Akşam yemeği 5 badem olur mu? Sorusuna mantıklı cevaplar veriyor. Ya da neden hasta olduğumu anlatarak mızırdanmalarıma katlanıyor. Ayrıca 1 mol alkol 2 mol h2O :) yalnız bugün pek sinirli sakinleşmesini bekliyorum bir yandan çalışıp bir yandan bana çemkiriyor, çalışmamak bazen güzel bazen eğlenceli.

Sizin hiç Mozart yüzünden birini üzdüğünüz oldu mu?
Ya da en çok günaydını ben diyorum?
Ya da tombik ayak dediler mi size hiç,
Çok gözlüklü haller içerisindeyim..
Gündemim basit bugün ojelerimi çıkaracağım diye eleştirildiniz mi?
Kahvaltı için yumurtalı patates yemek istiyorum, lakin patatesleri soyacak biri lazım zira damacanayı sebilden alırken gözüme sokmak suretiyle gözümü çıkardım biraz önce.
Evet görmeden ezbere yazıyorum bu satırları.

Sinirlenince çekip gitmek en sevdiğim uzak Doğu sporudur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder