İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

28 Temmuz 2013 Pazar

Bir gözleme uğruna ya rab ne güneşler batıyor

Bir süper kahramanın hayatında kahvaltı nedeniyle ya da en basiti gözleme nedeniyle drama yaratabilecek süper kahramanlar olmalı.

Ve sonrasında önemli olan sensin deyip konuyu kapatmalı suratına.

Yaren diye bir şey öğrendim bugün derin culinaryarts bilgimin dışında kalmış aslında yediğim ama adını bilmediğim bir şey ya da benzer bir şey yedim ama yine bilmiyormuşum.

Çok şükür bu sabah yine çok oğlak bir şekilde uyandım, hava bok gibi sıcak bir duş alayım dedim ciguli şarkısı geldi aklıma binnaz onu söyledim ve ağladım, evet adım binnaz.

Lucas ile konuşurken uyuyakalmışım gece ne şahane..

Biraz bişeyler okudum sözlükte gezindim, 1-2 bloga baktım, sonra işte Lucas uyandı günaydın mesajı gönderdi, evet hayatınızda size günaydın diye mesaj atan birileri olmalı.

Ne yesem klasmanında dışarı çık önerim pek çekici gelmedi ki eve sipariş vermiş Yaren dedi, o ne acaba diye sordum, hacı ne bu( beni mi yiyo gerçekten böyle bir şey mi var) diye sordum gugıllamadım.

-yaren nedir?
-Yemek kültürün ancak pesto soslu vaz vuz bilecek kadar maalesef ;)
- pesto soslu vaz vuz mu? (Gülücük)

İç ses( sizinde iç sesiniz benim gibi peltek mi?):

O kadar sığ bir insan mıyım? Tamam sabah kahvaltılarında havyar yemişliğim var :) ha ha çok eğlendim, benim bildiğim  Yaren kız ismi, yani bir de Özay Gönlüm vardı nurlar içinde uyusun onun enstrümanı.. Bana ne bende istiyorum 

"Benim hiç yarenim olmadı, o neyse bana ondan kimse almadı" dedim. "Neli oluyor bu şey?".
- cıx almam da söylemem de dedi, 

kendisinin fotoğrafını aşağıda paylaşıyorum.

Yaren isteyince Lucas'ın tepkisi:


Hayır yaren istiyorum diye tutturan ben, ki kimseciklerden bir şey talep etmişliğim de yoktur :p(yaw he he) sabah muzlu çikolatalı gözleme yedim. Oburluğum had safhada benim dedelerim gözleme bea. Karbonhidrata tapan bir kökenden geliyorum kıçı kırık bir gözlememi benim sinirimi bozacak. Canım sıkıldığında mantı yapan bir insanım ben kol böreği falan.

-Tamam, Yaren almadı diye trip atan ilk insankızı sensin bence dedi(kendisi orta Dünya'yı çok sevmiyor).

Not: yaren falan alamaz çünkü şu anda İstanbul'da değil zaten olay biraz mantık çerçevesi dışında ilerliyor farkındayım, ayrıca şu andan itibaren bütün yarenlerden nefret ediyorum.

Hobbit günlükleri:

Mersin diye yer var, çok Mersin çok şahane bir yer ama sıcak böyle Aralık ayında tshirt ile gezebiliyorsun ama yazın fena. Böyle Silifke ye doğru şahane yerler var burada yaşayan ahali oldukça şanslı bence, kıl çadırlar var, beni bir kez götürdüler çok gözlüklüydüm. Kıl çadırlara gidiyoruz coco deyince bir irkildim ama tarif edilemez. Kendini yörük hissediyorsun sakin kuş cıvıltıları oww yeaaa, çok güzel gelsenize :)

Önce sıkma ile tanıştırdılar o yöreye has bir hamur işi içine zibilyon tane şey konulup sıcak servis ediliyor, yer sofrasında yiyorsun işte çaydanlık falan geliyor veya semaver çay içip kafayı buluyorlar. Vay efendim yayla peynirleri gelsin tereyağları gitsin, ballar, reçeller, değişik sucuklar yumurtalar işte bunlar hep biz şehirli züppelerin ay çık bışırılı dediği brunchların Güney sahilinde komik bir rakama tekabül eden kısmı. Haaa bilmukabele tabi.

Ailede böyle şeyler yapılıyorsa aslında çok da sallamıyordum ama maksat bir şeyler paylaşmak, anı yakalamak, tadına varmak, kahvaltı uzun ve neşeliydi, sonrasında bana bir şal verdiler uyudum :) acayip rahat bir yer döşeğinde. Mutluluktan bir hoş olmak. Lerzan mutlu ben mutlu o derece Noldu yeni bir şeyler öğrendim mesela.

Şile yolunda güzel böyle yolunu bulmuş teyzeler amcalar var yıllardır ahşap mekanlar onların yanına da çadırlar eklendi şimdi ormana karşı gözleme yemek fena değil ama bir mersin de değil bunu söylemek gerek.

Balıkesir de Susurluk ayranı ile yemek güzel ama çiğ börek is overrated daha öncede söyledim mantıdan arta kalan hamurla falan yaparlar bizde, mmeh.

Mesela çok güzel bir mekan var baraj kenarında her şehirde hatta her semtte türeyen gizli saklı bahçelerden biri orada da yapıyorlar gözleme. Mesela oraya mutlaka gidilmeli kuğulara ekmek atılmalı balıkların fotoğrafını çekmeli, servis fena değil ama manzara şahane.

Sonra istiklal'de yapıyorlar, bir arkadaşım bir gün dalmıştı deve mantı üzerine gözleme yemişti hayvanat tanırsınız yuva arıyoruz kendisine.

Mesela altınoluk'ta yemiştim çok uzun yıllar önce böyle kıymalı çok lezzetli.

Lucas çikolatalı istemiş, "iştah miştah kalmadı yemeyeceğim" diye söylendi. 

Aklıma Leyla tostu geldi, awwww olsa da yesek.

Gözleme, pazar katili!




Hadi öperler,

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder