İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

22 Temmuz 2013 Pazartesi

Coco seni küçük şeytan

Oha neren küçük! Bu bir
Karma is a bitch! Bu da iki!
yazdığım herşey uçtu, kaydet diye bir buton bunun için icad edildi, nice koçyiğitler telef oldu.
Halbuki gerçekten güzel şeyler yazmıştım,
Aşkı memnu Adnan'ın gider yapması,
Behlülün bihteri ağzından öpmesi,
Team firdevs,
Bihterini iştahım kaçtı diyerek öğle yemeğini artist bir şekilde iptal etmesi falan...

Saçlarıma kırık fön çektirip beni beni bihterini yerine beni beni führer'ini demem falan,
Yazdım da yazdım yea gerçekten moralim bozuk,

Hatta sabah uyuz uyandığımdan,
Sonra pilates yüzünden dizimin ağrıdığından falan da bahsettim,
Sonra işte derek'ten ve cerrahinin gözbebeği olmasından ama bir önceki gün transformers'ta kötü adam olması ya adamlar cidden yapıyor..
Hepsi uçtu, çok güzeldi, yek yeaaa o kadar da güzel değildi sizi yiyorum.
Ağla coco ağla.

Neyse bu arada ben barnes aşkım tepişti bari dorian gray ya da narnia günlükleri olmadı the Words falan izleyeyim, nasıl olsa salı sallanır, yapacak işim yok, Lucas da iş gezisinde...


İş gezisinde olanlara selam iyi yolculuklar, güzel yemekleri yiyin turist ishali olmayın çok gülerim.


Merdivenden kayanlara selam ayrıca merdivenden düşenlere iyi davranın.

Ayarımı yedim bekliyorum.

Coco,

Not yours not yours not yours


* tabii ki bu loki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder