İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

27 Temmuz 2013 Cumartesi

Gelecekteki Sevgiliye Mektup


Bugün de özledi

Bugün de ölmedim anne klişesine bir gönderme.

Bugün de aramadın aybolmuyor mu?
Sıkıntıdan atomlarıma ayrılıyorum.
Kendimi dinlemekten o kadar yoruldum ki gören munchausen sendromu falan var zannedecek.
Her gün hastasın her gün bir yerin ağrıyor iyice teyzeye bağlamasyon.
Düşünmemek için yapılacaklar listesi hazırladım, 1.uyumak 2. Yok uyumak dışında bir şey yok

Come&sit down beside me and stay awhile. Til the sun rises and we part our ways. Til the  end of our days...

Sor bakalım serisi:

Sor bakalım ağzında yemek varken dil çıkardığı biri var mıymış?
Sor bakalım gördüğünde sarılmak istediği biri var mıymış?
Sor bakalım sol elini tuttuğu biri var mıymış? Dikiş izlerini öptüğü biri var mıymış?
Sor bakalım gördüğünde sarılmak istediği biri var mıymış? Anlamadıysan
Çok şey vaad edemiyorum sana; birkaç düş, biraz hayal  kırıklığı ve bir parça mutluluk..
Sor bakalım sinsice arkadan yaklaşıp boynunu öptüğü biri var mıymış?
Sor bakalım uykudan burnunun ucuna öpücük kondurup uyandırdığı biri var mıymış?




Herkese benden yakışıklı sevgili, evet beyler size de yakışıklı kızlar diliyorum en az bir Şenay Düdek.

Blue Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder