İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

25 Ağustos 2013 Pazar

Gelecekteki Sevgiliye Mektup


Bugün de aramadın aybolmuyor mu?

Çok şey oldu,
Poyraz falan kalmadı İstanbul'da iğrenç bir sıcak var, 
Yeni bir toplantıya davetliyim bir gün bu toplantılar yüzünden ortadan kaybolacağım,
Geçen akşam dışarı çıktık, sarhoş arkadaş kadar çekilmeyen bir şey yok ya da benim tahammülüm yoktu, aslına bakarsan tadım da yoktu, aslında zorla evden çıkarılmıştım, bırakıp dönemedim taksiyle de pöf bi de maç naled ossun,
Ama güzel midye yedim hijyenden ölüyordum,
Her şey yarım kaldı, puzzle bitmedi.
Duvardaki çivi düştü mask parçalandı sonra monte etmek için uğraştım/Necati şaşmaz'dan geliyor "bize nazar değdi" İnan adım gibi biliyorum, bir de uyku problemim zortladı,
Kurşun döken birilerini mi bulsan acaba? Böyle kafamda çarşaf kış kış cinler kışkış yallah yallah yallah desek?

Canım sıkıldı aldım bir kutu pralini yarısına kadar yedim mide fesadı geçiriyordum,
Bu sabah pek bir Filiz Akın bir halde uyandım, dağlar kızı reyhan şarkısını söylerkenki hali gibi içime kurt kaçmıştı,
Geri gelmek güzel

Yapacak yeni bir şey buldum
Frank Lloyd W. kitabı alalım içinden evleri beğenelim şelaleler su sesleri falan
Ayrıca easy listening parçalar dinleyelim ve de saatlerce konuşalım, plaktan dinleyelim evet, 1960larda gibi siyah babet giyip saçıma bant bile takabilirim lalalalala evet senin için harika planlarım var
Sonra siyah beyaz filmler izleyelim saçlarımla oyna
Ayrıca tavla oynayalım ve ben hep yeneyim damada o kadar iyi değilim
Sanırım go oynamak da istiyorum
Belki kahve içeriz 
Ya da yürüyelim evet çok uzun bir münasip zamanda kordonda hıııı evet


Neyse gidiyorum ben
Baybay

Yemekte hünkar beğendi var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder