İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

9 Ağustos 2013 Cuma

İdare edilebilir aptallık vs. Işıltılı delilik

Kafamın içi haymana platosu, Ankara yı ne kadar severim bilirsin
Dehidrasyon sucks 
Dur sevgili günlük yapayım,
Sevgili günlük, yine fayans kadar sıkıcı bir gündü ayılmak için kahve/likör ile başlayıp tüm gün süren bir festivus sonrasında daha da ayılmam için göğüs halısı ile burock geldi, bu sefer kedi getirmedi şükür. Gözlüğünü almaya gelmiş. Hayata döndürme operasyonu düzenlediler, fındık yedim, fındık bana ne kadar iyi geliyor bilirsin.
6 bölüm art arda white collar izledikten sonra ki bir noktadan sonra ne olduğunu da anlamadım yanakların pembeden daha pembeye dönüşmesi ve sonrasında kaktüs taklidi yapma ile sonlandı.
Bir Cem Yılmaz gösterisi izledim olmasaydın olmazdık deyip jack ile akşamı noktaladım.
İstanbul geceleri de güzel yarın sabah yine haydar abi sesim ile uyanmayı planlıyorum. Keşke vincent'i tanıma şansım olsaydı hazır yıldızlı geceler falan. Hakikaten bu yıldızlı gökler ne zaman başladı dönmeye? Huh?
Daha fazla çimen görmek istemiyorum, hadi kendine iyi bak.
Vakvaklara selam.

Ayrıca primitif düzeydeki sanat anlayışıma laflar hazırladım



İlişki durumu: alka seltzer ile sabahlar daha minnoş


Çok iyi geceler çok.

Bi'de ya Demir demirkan'ın negzel şarkıları vardır holaleyyyyy



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder