İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

26 Ocak 2014 Pazar

Yoruldum


Periyodik olarak bahsettiğimiz konular işte hepimizin,

İlk gün şok hali ya da alttan alta beklenenin gerçekleşmesi çünkü bunu yazılı olarak bildirmiştir sana, şöyle şöyle düşünüyorum bazen diye,

Eski mesajlara bakma, maillere, fotoğraflara, şu noktada söylemem gerekir ki hatırlamayacağım gibi naif bir düşünce ile ben tüm konuşma geçmişini sildim, hala hatırlıyorum, 56543 satır...

Tüm hesaplardan silme, sonrasında ara ara bakma, önce her gün, sonra günün belli saatleri, sonra bi'kaç günde bir, sonra hiç okuma, hiç bakma, çünkü hayatına yeni birileri girmiştir,

başka birinin kollarında uyanır bir sabah, sahi kim o kaşar??

O okusun.. O okumasın, bi'girsin hayatına bi'daha çıkmasın

Ben kendime seninle konuşmayı yasakladım kuşbeyinli, bunun ne demek olduğunun farkında mısın? Seninle konuşamanın ne kadar kötü olduğunun, benim için ne kadar zor olduğunun, seni arayamamanın ya da bir şey, saçma sapan bir şey anlatmak için sadece sana ama işte sadece sana anlatmak istemenin ama bunu yapmamanın... Sonsuza kadar aramayabilirim, genelde de böyle olur, yazmam, sormam, konuşmam, ilk adımı atmam.

Biz birbirimizi kaybettik, ve bunun için çok mutlu olsan iyi olur.

Ne silmek isterdim bir şeyi hayatımdan, ne de eklemek..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder