İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

21 Nisan 2014 Pazartesi

Acı yok chucky!



"Şu anda yanımda olsan seni duvara fırlatırdım" dedim, hımmm bu benim sevgimi gösterme şeklim,yatakta Buda gibi tünemiş iç huzurunu bulamamış, 1:45 saattir telefonda konuşuyordum, yarın olmuştu. Hancock'u izleyenler bilir Mary ve John yarı tanrımsı güçlerle donatılmış, tesadüfi bir şekilde yıllar sonra birbirlerini falan bulmuş, şehrin ağzını burnunu kıran 2 tip. Bana tip dedi. 





Neyse John'un hafızası gidik, aslında çok eski çağlardan beri süregelen fantastik bir hikayeleri var,  birbirlerinin yanında oldukları zaman en kırılgan en zayıf oldukları zaman, bu yarı tanrısallaştırılmış kahramanlar vurulduklarında ölüyorlar falan... Artık kafa nasıl gittiyse cinler tepeme çıkmış şuursuz bir şekilde duvara falan fırlatmak gibi saçma şeyler söylüyorum sağolsun o da dinliyordu. Gerçekten o kadar güçlü olsam çok saçma olmaz mıydı?

Gotham'da havalar nasıl deyip konuyu değiştirdi, kendime yeni bir superhero bulduğumu falan söyledi, benim haberim yoktu, ayrıca superhero bir kıt kaynaktır elini atınca superhero'ya çarpmıyorsun, tip! oradan bakınca öyle görüküyorsa demek. Gotham'da her şeyin yolunda olduğunu onun şehrinde hayatın daha renkli olduğunu düşündüğümü söyledim o zaman o da kendine sıradan birini bulmuş olabilirdi, who knows? Tabii ki sıradan birini bulacak...

Ne duvara atıcam be, elele maç izlerdik, saçma sapan sorularla kafasını karıştırırdım, 1-1 biz yenerdik işte, tavlada falan yenilmekten hoşlanmadığımı biliyorsunuz, en kötü marvel filmi izlerdik sarılıp, hem ben şiddete karşıyım, sadece kafamda örs falan düşüyor gibi düşünüyorum, evet ben bir ACME karakteriyim.





Lucas: bir tiradın ortasındaki en saçma ifadeyi alıp en yanlış sonucu çıkartma konusunda değişik yeteneği olan bir Kahraman'a(süper) denir

Coco: extra enerjisini fındıktan alan şuursuz furby kılıklı(turkuaz renk olandan) bir superhero'dur, aslında içten gelen bir enerjisi var ama sağolsun bazı günler çok nemrut içinde atlar tepişiyor

Kesişim kümesi: ikisi de net gerizekalı, çocuk gibi o benim saçımı çekiyor ben onun dizine tekme atıyorum metaforik olarak bi de cücük hareketi yapıyorum ve ikimizde sırtımızı dönüyoruz.

Özlemek default 

İlişki durumu: boş küme, sevgilim olunca ona centilmen parfümü alayım da 

Ruh hali: Biri Androidli telefon ekranının capsini paylaşanda  "Bu üstteki simgeler ne anlama geliyor acaba??" diye düşünmekten twikle ilgilenemiyorum konsantrasyonum dağılıyor.

Yazının fon müziği: sevenler kardeş olur mu söyle şaka şaka, hele hele sarmaşık güllere dolandım eşliğinde kalk oynayak bir şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder