İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

27 Nisan 2014 Pazar

Hatun bir anda hasta Fenerli olur

Çocuklar benim stresi sevmediğimi, maç izlerken adrenalimin arttığını, kalbimin daha hızlı çarpmaya başlayıp daha kolay yükseldiğimi gereksiz yere ekrana doğru küfrettiğimi biliyorsunuz.

Ne demek bilmiyoruz, biliyorsunuz... 

O nedenle yıl sonunu bekleyip çok özel bir durum yoksa futbol izlemeyip öyle evde ses olsun diye maçı açıp takıldığımı genelde, anlamsız bir şekilde maç sonrası yorumları duyduğumu falan, Güntekin ve Rıdvan bıdı bıdı yaparken sörf yaptığımı... Yılsonlarında eğer şampiyon olduysak tebrikleri aldığımı, endüstriyel bakımdan baktığımı, vuvuzela ve dünya kupası maçlarını hımmm bu adamın da saçları güzelmiş falan diye izlediğimi. Mesela Roberto Baggio falan vardı benim gençliğimde saçları gerçekten berbattı. Hem ben basketbol izlerdim, kevin rankin, petar noumoski falan, bir gün mantı yerken efes yenilmişti de ayyyyyy boğazıma dizilmişti mantı, sora demiştim git beeeee Salak mısın, taraftarlık çok saçma, mantıdan önemli değil.

Geçen gece malum bizim baltalarla içiyorduk maç var iş yemeği var, o soğukta donduğum yetmez gibi bir de kebapçı da maç izlettiler terasta, hay bin kunduz sonrası neden iyileşemiyorumlar falan...


So, bende ıvır zıvır hikaye bitmez, bugün şampiyonluğumuzu ilan ettik.








İlişki durumu: yaw ben de isterim tabii Mısır patlağı yerken formalarımızı giymişken maç izleyelim sonra sıkılıp maç yapalım lakin mukadderat hacı, o günler çok eskilerde kaldı.


Ruh halim: sevgilim olunca ona maç bileti alacağım tabii ki birlikte gideceğiz eğer bizi yenerlerse bacakarasına tekme atacağım çünkü centilmenlik bunu gerektirir.


Ailenizin sevimli holiganı,

Coco





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder