İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

5 Haziran 2014 Perşembe

Uçan Kuşlar, Martılar...




#sanatheryerde
#hüzünheryerde
Ve melankoli gidip geliyor bu enerjik yapının içerisinde.

Naydın,
Yağmurlu ve gri bir sabah, aslında uzun süre devam etsin istiyorum, yağmur, fırtına, gök gürültüsü, kaos daha da çok kaos.
Çok memnunum bu havadan, mevsimler kaymış çok mu?

Günün fon müziği tabii ki Beethoven, Symphony 7 aleggretto yanı, evet, daha iyisi olamaz.

Karanlık bir sabaha uyandığınızda değişik şeyler oluyor, kafanın içindeki aydınlanma çok başka, artık bazı şeylere hakkınız olmadığı geliyor mesela aklınıza...

No günaydın, No nothing, No serbest çağrışım, No sen bunu seversin, tweetlere bakamazsınız, mesajları okuyamazsınız. Ayrılmak dediğimiz şey, birisine dokunma hakkımızın elimizden alınması. Delirmek, başkasına bu hak verilince başlıyor sanırım. Kayıp=boşluk göğüs kafesinde çok büyük, çok aşırı, dev!

Ruh hali: Ama ben en çok şeyi en kısa zamanda sana söyledim. Yalnız sana...

O saçımı çekti, ben onun ayağına bastım ve arkamı dönüp uzaklaştım.
O beni sevdi, ben onu sevdiğimi sandım, rüyaymış
Uyandım.





Olm, the O.C. çok şahane diziydi yea( biri lan bu gossip girl şu da chuck dese de eğlensem) ya da boşver demesin bu karanlık çok iyi aferin Tanrı'ya.



Onu küçük küçük terk edin.

Bugün minder günü, film izleyip Bülent Ersoy dinleyeceğim, beddua-doğum günü falan böyle acıklı şarkılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder