İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

13 Temmuz 2014 Pazar

I see çalışmayayım manda boku gibi yatayım diyen insanlar


Mutlu olacağınız işi yapın, lütfen, sonra hayalleriniz yıkılıyor, kurumsal hayat çok rerörerö diyorsunuz.

Sahi kuzum, arazide davar gütmek de bir iş hem de harika, garsonluk da, müzisyenlik, tesisatçılık, pazarcılık, işletmecilik, yapın bunları, durmayın, kimse size engel olamaz, aslında en büyük engeliniz kendi egonuz bunu bal gibi biliyorsunuz. Konfor alanınızı kaybetmek istemiyorsunuz, ayrıca tekrar ediyorum(!bunu defakez söyleyip sinirimi tepeme çıkarttığın için ayrıca tenk yu) babanızdan kalan bir aile servetiniz yoksa annenizden de kalabilir, sorry ya parasını yiyecek birini bulacaksınız, ya Loto oynayacaksınız ya da çalışacaksınız.

Evet benim sayım 9 çıktı, bilgeliğimle insanlığı aydınlatıp, hem öğreniyor hem öğretiyorum, dönüştürüyorum ve liderlik ediyorum. Ya mistik şeyler ne şahane, hemen nasıl da kanıyoruz değil mi, böyle sevgi içimizde falan, enerji kıçımızda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder