İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

3 Ekim 2014 Cuma

Pek Yakında




Sıralamam, sıralamayı sevmem lakin Cem Yılmaz humoru bana hitap eder, severim. Şahsıma en uzak filmi Her Şey Çok Güzel Olacak'tır. Mazhar Alanson hastane sahnesi ile "Altan" göndermesi ile gülümsetiyor yine de. 2 şarkı paylaşmış film için Mazhar Alanson ve ben şarkıları beğendim.



Filmin parlayan yıldızı kesinlikle Zafer Algöz, adam muhteşem.

Efem siz Çağlar Çorumlu'yu güldür güldür'de falan değil keşke bir de İstanbul Efendisi oyununda görseydiniz, ah ah sahnede başka. Ha bir de tanışmıştım oyun sonrası kuzenim Burock'un hocası olur çok tatlı bir adam.
Beşir, kötü adam gibi bir kötü, evil, aynı zamanda Bennu Yıldırımlar'ın kocasına (Bülent Emin Yarar) benziyor...






Hah Komtan Logar, bi' cisim yaklaşıyor efendim de var filmde.

Spoiler alert

Uyudun mu?
Gulyabani
Andy Warhol
Almond Tree
İstese yürür yani
"Acıma yetime" beni benden alan replik
Ayrıca Yandex sahnesi yardı.

Zafer'in vicdanı rolündeki adam ->vine'daki etkıli hitabet dersleri adam her sahnede Zafer ile aynı kıyafeti giyiyordu süper detay. Dürrük ne ayol?

Reklam hadisesi, ürün yerleştirme, bugüne kadar Amerikan yapımı filmlerde fedex geçişini fark etmeyen kitle için alan açıyor. Reklamların yasaklanması ve tv, sinema, dizi ıvır zıvırds kullanımını yeni keşfediyor, ürün yerleştirilmiş, ne diyorsunuz efendim gerçekten mi? Bugüne kadar neyi fark ettin ki.

Dekor, ışık, kostümler çok hoş. Müzik-soundtrack fevkalade, ya filmde Kimse Bilmez çalışıyor var mı ötesi??

Duygu dolu bir film, eşkiya 6 numaralı poliste gösterdiği performans etkileyici, dokunuyor.

Film yormuyor, 130 küsür dakika, öeh iş çıkışı diye mızırdanırken filmde sıkılmadım, yormadı da.
Referans üzerine referans, gönderme üzerine gönderme, ünlü geyikleri üzerine yaran bir hasta başı sohbeti.





Son bölümdeki Süper Kahraman efektleri ile kaymaklı ekmek kadayıfı gibi geldi bana. Aslında bugün Tarçın'ın doğum gününü kutlayacaktık Boğaz'da  lakin kara Perşembe trafiği falan olur diye iptal olunca, yarın sabah ki film seansını öne çekme fırsatım oldu. Zira bu kulunuz Cem Yılmaz filmlerini sabah ilk seansta izler, bilen bilir hatta hediye bilet alır 10:00 için. Mümkün olduğunca tek başıma izlerim, eşlik edecek biri aramam hatta konsantrasyonumu bozacak biri olur diye korkarım da. Şanelman falan bile eşlik edemez o derece.


En son Guardians of the Galaxy filmini biliyorsunuz potansiyel erkek arkadaşı ile izlemiş ve 3. buluşmada fantastik filme gidilmez demiştim, işte bazı filmler biri ile gitmeyecek kadar kıymetli, biri ile rezil edilmemesi gereken şeylerdir, valla bak. Ender denen bu zat, benim Marvel evrenine olan ilgimi biliyordu sağolsun da içimdeki tüm enerjiyi soğurdu, No man, Ender o kadar da Ender değilmiş, görüşmüyoruz. Aynı şirketten olmamalı.

Avi beraber izleyelim dedi, kendisi hoş bir delikanlı lakin bu riski satın alamazdım. Belki bir animasyon ya da vampir filmi falan olur. Hatta bana Mısır yedirmesine bile izin verebilirim.

Neyse konuya dönecek olursak, bu film kendime bir hediye oldu, uzun süredir bekliyordum, gittim, izledim, beğendim.

Sıra Hobbit'te.

Sevemez kimse seni beni sevdiğim kadar şarkısı ile içlenen kahramanınız,

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder