İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

20 Kasım 2014 Perşembe

İşveren Markası

Öyle uzun uzun yazamayacağım şimdi ama geçenlerde bir Ülker işe alım süreci dinledim, oldukça iyi, ik'cılar adına mutluluk verici. Bildiğin İK ekibini ve bölüm yöneticisini övdü bir aday(benim adayım değil, arkadaşım) hızlı, şeffaf oluşundan bahsetti, saçmalama tabii ki kim olduğunu söyleyemem*swh.



Sonra tabii sosyal medyadan paylaştım bu algıyı, hoop şirketin yönetim kurulu başkanına tweet attım, tabiisi beni sallamadı Murat Ülker.

Aslında ekipte bir arkadaşım da görev alıyor henüz kendisi ile bu konuyu konuşamadık, geri bildirim vereceğim. Gerçi bu yazıyı okur, haberi buradan alır...E biz de kahve içeriz o zaman.

Aday sizin markanızın gerçek bir ajanı olmuş, işe başladığında da motivasyonu çok yüksekti, ilk gün deneyimini sordum tabii, bende en çok o taraf merak uyandırıyor. Ülker'in/ya ben Ülker diyorum sen Yıldız Holding anlayın bir hoşgeldin kiti var, içinde ofis malzemeleri dışında çikiletalar, püskevitler olduğunu söyleyebilirim, sorry görseli yok bende olsa paylaşırdım u know.

Sonra bunların 70.yıllarının reklamları dönmeye başladı, hashtag'de yapmışlar benim burada anlatmak istediğim ise içeride nasıl olaylar yaşanmış. 1 broşür var,  bir de kart ve bir de hediye, burada görevimiz tehlike'nin müziği çalmaya başlıyor, dırınnnnnnn dırınnnnnnn dın dın dın....

Efendim, şunları okuyun bir;







Sabah geliyorsun masanda bunlar var, alıyorsun paketi, ismi olan kişiyi bulup iletiyorsun, selfie çekip hashtag ile mail atıyorsun belirtilen adrese, bence güzel, tanımadığın şirket çalışanını tanıyorsun, katılımcı bir olay, bulamazsan ik'dan yardım alıyorsun, kurumsal ilişkiler falan da işin içinde, sosyal medya kullanıyorsun, bakın bunlar hep #işverenmarkası #employerbranding falan! Engage olmuş bireyler bir yandan da eğleniyorlar falan. Iş vermek şey vermeye benzemez, bu uygulama hoşuma gitti paylaştım, eski çalıştığım ekiplerde de vardı böyle minnoş olaylar, severim böyle şeyleri. 

Güzel hikayelerle gelsenize ya, dert, tasa, korkunçlu hikaye anlatmaktan içim çıktı.

Haydi hepinize çok tatlı işveren markaları, si yu.

Employer Branding Kraliçeniz,

Coco


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder