İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

21 Ocak 2015 Çarşamba

myChips

Evet, bir süredir diyet yapıyorum you know weirdos 8 kilo gitti.

Breh breh breh dediğinizi duyar gibiyim, tatlı tatlı yemeninin uzun uzun diyet yapması var. Uzun süredir bu kadar konsantre şekilde kendime özen göstermiyordum.

Konumuz: #cocodiyeti
Katılımcılar: 1 Adet Coco+ 1 Adet sabırlı diyetisyen Aylin Yılmaz
Amaç: Dünyayı kurtarmak

Diyet konusunda bir Sibel Can sayılmasam da rahat biriyim, sülalem raad panpa. Ne oldu bilmiyorum ama tekrar çalışmaya başladık, testler ıvır zıvır derken bir de ne görelim bazı gıdalara karşı intoleransım var. Hadi ona uygun besleneyim derken ilk günler oldukça zorlandım. Kapısını tekmeyelerek girip "I hate you! I love makarna!!!!" dediğimde beni anlayışla karşılamış ve gülmüştü, insanlar bana hep gülüyor, böhühü. Say by to mantı.





Herkesin diyeti kendine özel, it means tailor made. 

Yeme alışkanlıkları değişmek zorundaydı, yediklerim değişmek zorundaydı, bu nedenle hayatıma shirataki pirinci, quinoa, karabuğday, sadece çavdar unundan yapılan krepler, smoothieler, meyve kuruları girdi. Yani fakirlikten değil zorunluluktan yiyorum bunları.

Sistemli bir şekilde devam ediyorum, biraz daha kaldı, sonrası ikimizde özgür olacağız. Olay karar vermek, istikrar, motivasyon, bıdı bıdı diye zırvalamayacağım. Olay belli, yapabiliyorsan yap, bu kadar. 

Haftada ya da 2 haftada bir görüşüyoruz, çocukluk arkadaşım olduğu için bahane ile eskileri de yad ediyoruz ama seans boyunca genelde gülen o oluyor. Geçen gün doğum günü partisinde midemi bozduğunmu söyledim ve kahkaha attı, uzun süreli detoks nedeni ile yamulmuşum tabii bunu bana olaylar olduktan sonra söylemesi şahane oldu. 

Çay sevmediğimden sadece yeşil çay içiyorum, arada iksirler, limonlu sular, tarçınlı karışımlar hatta doğum günümde makarna ve pasta yememe izin verdi, gerçi ben ikisini birden yedim O_o





Ve tabii My Chips, #cleanfood olarak yaratılan bir ürün, kendi markası, çıtır meyveler, kalorisi düşük atıştırmalıklar. Her türlü gideri var, ben beğenerek yiyorum çünkü o meyvelere intolerans geliştirmiyorum akıllım.



Siz de gitmek isterseniz Amerikan Hastanesi ile aynı sokakta, ekibi de profesyonellerden oluşuyor. Ayrıca adımı verin Coco indirimi alın(swh), yok lan ne indirimi. Bakkallarda ve marketlerde değil henüz, Jatomi'lerde, Aktif Beslen'de, kargo ile alabilirsiniz, mmmmh. 1 kolide 12 kutu mevcut, çıtır mıtır yiyin.

http://mychips.com.tr

Doğru düzgün yiyin.

Eat, pray and love olan kahramanınız,

Coco






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder