İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

2 Kasım 2016 Çarşamba

İş Görüşmesinde Nasıl Davranılmaz?

Bir dizilerle yaşıyorum bölümü ile daha sizlerle beraber olmanın haklı gururunu yaşıyorum. Uyuyacaktım, uyuyamadım, mail geldi, eski direktörüm, daha eski ekip arkadaşım, yeni ekibimde iş arayan başka bir arkadaşım ve alakasız başka bir arkadaşın arkadaşının cv'si mailimde.
Hava durumu öncelikli görüşme programları 16 Kasım'a kadar tüm günler dolu, asistanım bir canavar, Allah belamı vermiş İzlek. O arada bir video takılıyor gözüme.
İş görüşmesi nasıl olmamalı üzerine, mesela evliyseniz karınız görüşmeye girmemeli. Mesela aday hazırcevap olmalı böyle laps diye yapıştırmalı cevabı, değil mi kuzum? Ben yurt içi ve yurt dışı bağlantılarımı kullanayım biraz. siyu.




Görüyorum ki gözlerinizde yaş geliyor. Ağlayın, açılırsınız.

Kaybedenlerin, kazananların ve daha iyi bir işte çalışmayı hak edenlerin Prensesi,

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder