İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Ne çektin be Coco

Herkesin hayatında bir vasfiye teyzesi vardır illa ki, benimkisi karşı komşum karşı apartmanda, Kayserili kenafir gözlü, eve kim girmiş kim çıkmış, kızı müdür olmuş, oğlu bilmem ne nolmuş, 3. Oğlunun çocuğu olmuyor ama kusur onda değil( mal bu kadın valla gerizekalı). Böyle gelir tüm enerjini alır götürür, habis, dedikoducu, öğrenilmiş çaresizliğin yıkılmaz anıtı kalesi.

Geçenlerde bir cenazede karşılaştık, şekerim öyle iyi günde kötü günde, zırvaladı yine yok efendim en küçük kızı müdür olmuş, götüm ne müdür olacak Allah'ın turizm otelcilik bölümünden mezun oldu, bir acentenin muhasebe bölümünde, kadın tutturdu müdür ika müdürü diye. Hayırlı olsun dedim, sen ne yapıyorsun diye sordu patlak yişil gözlerini açarak ağzını çemçürterek, ya ben dedim proje yönetiyorum, bel bel bakıyor, bir idiotta seviyesinde iş tanımının üzerinden geçtim baktım laf sokacak bu hafta İspanya'ya gidiyorum işte dedim. Tanrım 3 gülfu bir elham okuyup çıksam şu odadan, kadın esir aldı.

İşte eve dönünce yalan dünyayı izledim ve aklıma geldi ne çektin be Coco,

*asistanken çm elemanı gibi günde 200 arama yaptın,
* haftasonu toplu sınav yaptın
*4te eve gidip 7de işe döndün
*tuvalette iş teklifi aldın
*cumartesi günleri çalışman beklendi
*bölge müdürü yaptığı fatal yanlışı genel müdürlüğe ispiyonlama diye seni odaya kilitledi
*seni Bursa'da bıraktılar
*bronşit oldun cumartesi pazar a mülakat koydular
*zam dönemi geldiğinde senin bir yılın Mart ta doluyor o zaman zam yapılacak deyip enflasyon oranında sembolik zam yaptılar,
* ik zirvesine davet edildiğinde surat yaptılar, yıllık izninden kullandın,
*peryön'e başka birinin davetiyesi ile yarım gün katıldın onda da kura çekilsin dediler,
*ormana pikniğe gitmedin diye tikitoş oldun, Afyon cumhuriyet sucuklarına gitmedin diye direktör seni bakışları ile kınadı,
*millet Facebook ta gezinirken trendyol da alışveriş yaparken sen danışmanlık kökenlisin bu işi en iyi sen yaparsın diyerek asistan gibi adayları davet ettin nasıl olsa outsource'sun


Ay ne çektin sen be coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder