İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

14 Ekim 2013 Pazartesi

Süper ayrılma şekilleri

Yine şapşahane bir günde birlikteyiz a dostlar, sevgili Gülsün'le biraz çene çaldıktan sonra güneşleneyim biraz dedim. Bu arada yarın bayrammış dolayısıyla arefeniz kutlu olsun. Takvimlerden haberin yok mu geçiyor yıllar modunda takılıyorum kınamanıza gerek yok ben bayramları uzaktan severim.

Hadi sen git işine de herkes kendi işine kategorisinden bir yazı siz değerli kaybedenler için, bu iyiliğimi unutmayın.


Sevgili için

Post-it'le ayrılma sabah bir uyanıyorsun pc'nin ekranında bir not "üzgünüm"
Mesaj yolu ile ayrılma
Mail yolu ile ayrılma
Askerde olanlar için eskiden mektup yoluyla ayrılma
Noterden belge ile ayrılma
Uçarak ayrılma(sabri bey n'apıyorsunuz??)
Yeni sevgilisi ile fotoğrafını görünce ayrılma ya da kol kola görünce ayrılma
Evlilik nedeni ile ayrılma/boşanma nedeni ile ayrılma
Türk filmi tipi ayrılma
Siyam ikizi gibi olanlar için operasyonla ayrılma
Aşırı ilgisizlik sonucu yörüngeden çıkarak ayrılma/tam da yönetici gezegen satürnlük bir davranış oğlaklar için ideal, bir nevi fortress of solitude olmadı değerli yalnızlık durumu
Ayrılma, ama taraflardan birinin bunu bilmemesi
Koparak ayrılma/kop da gel hatta ayrıl da gel
Kızın kanser hastası olması ama esas oğlanın bundan haberi olmaması(üzücü) nedeni ile ayrılma
Sonsuza kadar ayrılma evet, geçmiş olsun kardeş yas dönemin uzun sürmez inşallah.





İş hayatı için 

Istifa ederek ayrılma
Tutuklanarak ayrılma( orada yasal başka şeyler devreye giriyor sanırım)
İşten atılarak ayrılma
Kocaya kaçarak ayrılma( hatırlayın Bursa'daki adayım sonradan personel olmuştu da sonra kocaya kaçmıştı)
Dramatik çıkış yaparak ayrılma siz beni kovamazsınız ben istifa ediyorum(çok büyük salaklık tazminatı yakmayın hacı)
Loto/milli piyango vb. için talihli durumundan ayrılma
Bando çalarken ayrılma
Video çekerek ayrılma
Animasyonla ayrılma
Severek ayrılma( iki durum için joker)
Maaşını alamayanlar için Abi'lerine dövdürme yoluyla ayrılma
Noteri kapıya getirip işe giriş-çıkış saatlerini belgeleterek ayrılma, dava esnasında çotonk diye gösterince çoğoş oluyor





Ruh hali: özledim mi? 
Evet
İlişki durumu: bunu ona söyleyecek miyim?
Hayır





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder