İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

18 Ağustos 2014 Pazartesi

Evet ikinci bir şansımız vardı, hayır sen onu da mahvettin

Sayfa 172.
Neyse daha önceleri özlemek, merak etmek, deli gibi konuşma ihtiyacı duymak, sadece bizim güleceğimiz şeyleri paylaşamamak gibi sıkıntılarım olmamıştı. Olmamıştı ya, ciddiyim, ben böyle saçma şeylerle hiç uğraşmadım. Acaba şimdi ne yapıyor, o da beni merak etmiş midir? Yok yahu kesin unuttu, umrunda bile değildim, "geçen gün ne oldu biliyor musun, böyle arazide bıraktılar beni yürüyordum, sonra peşime köpek düştü, köpeği görünce ölü taklidi yaptım, yemedi it" diyemedim ya. Tenis maçını izledin mi, bu elbise olmuş mu,  ben bugün güvenlik eğitiminde anlatılan hikaye yüzünden bayıldım, rüyamda seni gördüm ya da iyi bayramlar kovalasın tavşanlar, arabanın lastiği patladı ve in the middle of nowhere'in ortasında kaldım(yok ya onunla ingilizce konuşmadım ben) dağlar korkutucu kurtlar iner mi, inerse dans eder mi, uçakta yanımdaki çocuk altına sıçtı, kesintisiz bok kokusu var ve her şeyden nefret ediyorum, hayır tamam etmiyorum sadece moralim bozuk, ben bu şarkıyı beğendim, evde cıbıl gezme kıskancım, hayır komşu seni öyle görmemeli, sanırım sarhoşum, çiçek ve fondanlar için teşekkürler, sanırım o iş görüşmesine gitmemeliyim, sen ne dersin, sabah kahvaltıda krep yiyelim mi, bence Feyza dolana ay dolana şarkısında çok komik, dizi de şahane ama bir L&M değil, ahtapot yemek istiyorum peki ya kalamar, Guardians of the Galaxy komik sence de müzikler harika değil mi, Ninja Kaplımbağalar'a gidelim mi, N'olur...diyemedim ya.



Canım çok sıkılıyordu, arkadaşlarıma sordum, çok değişik bir şey yaşıyorum ve bana normal gelmiyor dedim. Başar saçmalama tabii ki bu çok normal dedi, Daisy de evlenen ve çocuğu olan eski erkek arkadaşının profiline bakıyordu, sonra Atlas olur öyle dedi, Tarçın kızaaağmmmm çok normal bunlar hatta bununla ilgili party yapan kızlar biliyorum dedi, yeni sevgilisine bakıp dalga geçiyorlar, sevgili mi:( 


Ve o an fark ettim ki gözleme hadisesi hortluyordu, Komtan Logar kapakları neden yuvarlak, dağlar denize neden paralel ve bana neden dik diye yazmaya başlayacaktım...


Belki de sadece kendini sevdirmek ve kalp kırmak için buradasındır, kötü biriydin, evet, tanrım nasıl da eğlendin kim bilir?

Mazi denilen şey bir enkazdır ve hatıraların da son kullanma tarihleri vardır.

Armutlu '14





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder