İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

24 Eylül 2014 Çarşamba

İş Görüşmesine Giderken Kullanılacak Bahaneler/Mazeretler

Telefon acı acı çalar. Arayan münasebetsiz bir ikacıdır...





Eski ekip ile wassuptan konuşuyorduk, birine HRBP gerekiyormuş, birinin tatili gelmiş, Muhteşem evi taşımış o hikaye bomba, biri yeni iş görüşmesine çağrılmış. Aynı anda başka bir ikacı dostum aradı "ey yüce insan bana mülakata gitmek için mazeret bul" dedi, bulur musun dedi, bulur musunuz, yüce fikrinizi paylaşır mısınız your highness dedi. Elbette arzulanan haftasonu brunch ile yapılan görüşme, skype, evden görüşme, chatle görüşme, falan filan... 


Lakin minnoş o dediğin masallarda oluyor hadi gerçek dünyaya geri dön ve haftaiçi mesai saatlerinde iş görüşmesine git. #kahrolika al sana bombe, şimdi sizlerle, adayların, arkadaşlarımın, dostların, Romalıların ve yakın dostlarımın hatta ika profesyonellerinin kullandığı bahaneleri sıralıyorum:


1-Dadım öldü
2-Sevgilim öldü| biri öldü X
3-Boru patlayabilir, Berlin'deyken evde fare olabilir @selinyetimoğlu
4-Tez ile ilgili sıkıntı çıkabilir
5-Çocuk hasta/çocuk zırlıyor
6-Arabam kaza yaptı, ben yapmadım araba yaptı, benim araban bumble bee çünkü arabam bozuldu, arabam üzgün ona destek olmam lazım
7-Hatun bendeydi gece, yorulmuşum, uyanamadım(taymlaynda bir doktor)
8-Diş, sulu zırtlak, tapu, noter, (zenginsen), banka vb---> Art
9-Sabah yanlışlıkla Gebze'de bir firmanın Servisi'ne binmiştim, uyanınca fark ettim. Gelmişken bir arkadaşa uğradım---> Bıyık
10-Bahçeye meteor düştü--->Alper(avukat)
11-Aileyi Sabiha Gökçen'den almam gerekiyor deyip İkitelli'ye iş görüşmesine gitmek---> Vespalı kız
12-Tesisat bozuldu
13-Eve hırsız girdi
14-Midem bozuldu--->Muhteşem Bey ve harika tespitleri
15-İşe gelip çıkacaksan sonra "doktor randevum var"---> Daisy
16-Sabah düştüm, sabah belim tutuldu 😈
17-Ailem taşınıyor onlara yardım etmem lazım e sonuçta yaşlıları sevindirmek sevaptır
18-Potansiyel müşteri ziyareti yaptım ama iletişim bilgilerini paylaşamam
19-Devlet dairesi uzantıyı her şey ehliyetimi kaybettim bile olabilir
20-O sabah olmuş olan bir kaza, köprü tıkanıklığı bilmem ne haberi, metro patladı??




Ve bittabi hepimizin arzuladığı yönetici ile paylaşıp ben bir gideyim bakayım piyasa ederim nedir, bundan sonra herkes ederi kadar, önce lafa bakarım adam mı diye sonra söyleyene bakarım laf mı diye diyerek bayrağa seslenerek iş görüşmesine gitmek. Şanslı bir azınlık bunu yapabiliyor, imkansız değil, umarım başınıza gelir.







Always yours,

Coco

Yazının fon müziği: palavra palavra palavra
Ruh hali: I'm too pretty to work, oje rengi beğenmem gerek


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder