İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

8 Nisan 2014 Salı

İş-Özel Hayat Dengesi

Alt başlık: Bizler işlerine aşık kişileriz Coco(içses: hayır sizler bildiğin loosersınız)

And the çeyrek altın goes to kuzen

Ama ben dedim size, bende kuzen bitmez diye. Alınız, kuzenimin nişanı var, hem de Beylikdüzü'nde!!!! En son yengem vefat ettiğinde gidip büyük büyük annemin mezarını da ziyaret etmiştim. Aslında cenazeler ve insan davranışları üzerine de yazı yazılabilir, her şeye dışarıdan bakıp napıyo lan bu insanlar dediğim evde yeni ölmüş insan kokusu... Sanırım onu da yakında yazarım. Beylikdüzü yaaaaa.

Kuzenlerimden küçük olan lise öğrencisi, arkadaşının tavsiyesi ile saç maşasını 10dk. Saçında tutarak ısıl işlem yapınca saçları sapır sapır yanmış. Sonrası bizimkini hemen psikoloğa götürmüşler.
Guys, kız çocuğunuz olunca anlarsınız, onun her türlü salaklığını görmezden gelip onu sonsuza kadar sevmeniz gerek.



Ciddiyim, bizim ailenin kızları hem şaşkoloz hem de zevksizdir, nerede keltoş, hımbıl, mıymık tipler var onlara aşık olurlar ve kıllı ve hayırsız ve şuursuz ve heartbraker tipler. Özenle seçer, hayatımızın merkezi yapar, o arada kendilerini bi'şey sanmalarını sağlayıp egolarını besleriz, sonra o piç! bırakır gider, U know her canlı aşk acısı yaşayacak ben 2 kez yaşadım hatta bi'tanesi de öldü, ölen insanları sevmiyorum ben. Yani şimdi bakınca damatlar arasında en yakışıklı, eli yüzü düzgün, minyonların baba! babacığım! babişko dedikleri tabiisi my peder beydi.

Hal böyle olunca ari ırk olan sarışın ve renkli gözlü ailem bu noktada beni çöpden mi aldılar diye düşünmüyorum artık, fen/matematik çıkışlıyım gregor Mendel bezelyelerini biliyorum. Neyse işte karman çorman ailem Beylikdüzü'nde oturduklarından mıdır nedir kendilerini trakyalı sanıyorlar, evet son dönem kpı'yına baktığımda sizlere halay çekmeyeceğimi söyledim, hatta geçenlerde kuzenim evlendi de tatildeyim ben dönemem itliği de yaptım hatırlarsınız, sırf size söz verdiğim için, halay çekmemek için yaptım bunu. Sonuç olarak ben sözünde duran bir Cocoyum.

Uhm, 40 gün önceden haber verdiler, yok sen geziyorsun, yok bilmem ne, o haftasonuna farklı bir organizasyon olmasın, tatile gitme, your agenda is my agenda bıdı bıdı...

Nasıl yırtabilirim??(Allah herkesi birbiri için yaratmış beni kimi için yaratmış?-kavalyem yok acı haykırışı-öyle deme belki orada bulursun yoksa görücü gelecek malum Twitter ahalisi de buna çok hazır)


O nedenle, telefonda insanlarla konuşurken bir programıma bakayım size geri döneyimler, acil bir toplantı olmazsa tabiii ne demek! siz, yok artık demeler(ok, haftasonunu kendinize ayırın, ailenizle vakit geçirin, saçmalamayın diyen bir şirkette çalışıyorum bunu herkes biliyor hatta haftasonu eğitim ya da işe alım olunca haftaiçi izin kullanıyoruz biz, keşke insanlık tüm evrene yayılsa mmmhhh) yani bunlar kaçış noktası bırakır size, ama yooo o hafta bomboş dersen kabak gibi katılmak zorunda kalırsın. Evet Beylikdüzü'ne Sabiha Gökçen üzerinden gideceğim, Atatürk'ten pırt diye geçerim, allam ne kadar zekiyim bugün yine. Yani iş var diye yırtabilirim...

Bir diğer iş hayatı çakallığı da maili draft olarak kaydedin, yanınızda laptop götürüyorsanız gece11'de draftı canlandırın, sonra huzur içinde logout yapın ya da telefonunuzdan, ne bileyim nasıl kölesiniz(1-ben telefonuma outlook yükletmedim, işim olmaz. 2-mesaiden tiksinirim, mesai olan yerde sorun vardır, zamanı etkin yönetemeyen embesil iş arkadaşları vardır, bürokrasi vardır. O yüzden baban nabiyo??) çok çalıştığınız imajını yarattınız size bravo, asıl size bravo, good job Daverler.
Bir diğer çok çalışıyorum yoğunum mesajı da dağınık masadır, valla bak, benim masam Japon minimalizminde telefon, laptop, kalemlik(evet renkli kalemler resim yapabilmek için) hatta obsessive mühendis taşındı yan komşum yerine rengarenk başka bir abla geldi, solumdaki raflara kendisinin ihtiyacı olduğunu söyledi, Coco sen dolapları ya


 da masanı kullansan falan deyince, dün paylaştığım Gandalf "you shall not pass" görselini hatırlarsınız, isterseniz siz dolabı kullanabilirsiniz dedim(1-siz diyerek araya bir mesafe koydum çünkü mesafeler benim uzmanlık alanım 2-ya sen kime ne diyorsun) evet masam derli toplu, her an buradan çıkıp gidecek ardıma bakmayacakmışcasına kişisel materyallerden uzak olabilir. 
Bağlanma sorunum olduğunu biliyorsunuz, buna rağmen kendime 2014'te evlenme ve dün Temmuz'da evlilik teklifi alma hedefi tanımladım, bunlar hep gelişim alanı, tedavim hala devam ediyor. Neyse işte masanız çok düzenli olursa "oooo sen de hiç çalışmıyorsun" diyen gerzolara karşı şuraya birkaç dergi şuraya birkaç cv, oralara da eğitim analiz formları falan serpiştirebilirsin ama dur daha masa dolmadı ve yeterince dağınık değil, telefon, şirket telefonu, ayna, post it, not defterini gelişi güzel saç. Bu noktada gayet maskülen bir derli topluluğum var, adeta şahane bir mimar olmadı iç mimar veyahut psikiyatrist masası gibi benim masam.



Bir diger(eski istanbul hamfendisi gibi telaffuz edelim) kpi konusu kilo verme;

Tam diyet yapacağım bir gülme geliyor, hacı buna bir çözüm bulmalıyım, sanırım Aylin'e gideceğim, No psikolog olana değil diyetisyen olana. Sonra kilo aldın diye laf sokuyorlar. 

Bu yazımda yine minnoşluk, iş hayatı, kariyer, hedefler, Dunning-Kruger, iş yapmadan iş yapıyormuş gibi görükme sanatı, mesai kavramı, verimlilik, öküzlük, allahsızlık ve denyoluktan bahsettim. Her kim ki bu yazının ik ile alakası yok der 3 gün içerisinde başına gerçekten korkunç şeyler gelir, benden söylemesi koçum. 

Farkındaysanız bir süredir sosyal ve ekonomik şeyler yazıyorum. Örnek veriyorum: uçuyorum, uçmuyorum, uçuyorum, uçmuyorum, uçuyorum, uçak uçuyor ben içindeyim uçmuyorum oturuyorum, oteldeyim, şöför almaya geldi gibi...

İdeal toplumlarda birey kazancının  %30unu yatırım-birikim- kişisel kalkınma gibi şeyler için biriktirir yatırım falan yapar işte, Türklerde %12 neden böyle olduğumuz gayet açık sanırım japonlarda %60 neden Japon oldukları belli, HONDA!!!! Bu arabayı sizler yaptınız.


P.S. Bu  açıklamaları aramıza yeni katılanlar olduğu için yapıyorum.

Minyonların ve kaybedenlerin sevgilisi, acılı aşkların azizi, ayrı dünyaların süper kahramanı,

Sevgiliniz,

Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder