İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

29 Nisan 2014 Salı

Yöneticinin Egosunu Şişirme Eşiği

Hello.

Mordor'dayım, unutuldum aldatıldım. 


Sabah 7:22'de uyanma keyfiiiiiiiiiii, 8:30'a kadar uyurum dedim, 09:30'da iş görüşmeleri var, dün geldim, bu şehir çok sıcak, başım çok ağrıyordu, 2 ağrı kesici alıp, telefonda konuşup sonra bayıldım, malum aykü uçak yolculukları sonrası 16,7'lere kadar geriliyor.


Uyuyamadım daha fazla, duş aldım, kahvaltıya indim, ülkücü cenahın çok sevdiği adı Ahmet olan onlara göre protest bana göre dobişko ses sanatçısı da oradaydı. Dev ekranda  haberleri izlerken boğazıma dizildi, minik kız çocuğu ölü bulunmuştu. 1 sn. 1 parmak şıklaması ve yoksun bu dünya üzerinde.

Klasik şöför geldi, "sauna aldınız mı Coco Hanım?" dedi, hea aldım, bu sıcakta bir de sauna alacaktım, bir Mestan klasiği. Mestan Bey yüksekten sallama konusunda bir dünya şampiyonu, onu da  yapıyorum, bunu da tanıyorum, gerçi bu şehrin tamamı tanıyormuş kendisini tüm otel sahipleri de arkadaşı, Hilton hariç.  Kendisi eski bir yönetici acıklı bir kaybediş hikayesi var ama bu mitomani düzeyinde olan gerçekleri çarpıtma durumunu değiştirmiyor.


Şirkete geçiyoruz. Uzun saç dün gece gelmiş özel araç istemiş, dolayısıyla tek başıma yolculuk yapıyorum işin yoksa nehir kenarı koşusunu dinle. 5 dakika var kalas-takoz laptopumu açayım da şahane takvimime bakayım. AA o da ne, masada beyaz bir Gül, yahu bu baltalar orklar tekmele beni diyenler özünde iyiler tabii... Geliyor, "çiçeğini aldın mı kız?" diyor, aldın mı'ya kadar olan kısım şahaneydi, kız dediği anda ağzının üzerine hayali bir kürekle yapıştırıyorum, "Kız! Babandır! Zehra babandır!!!!"
Hacı gerçekten hoşlanmıyorum bu tarzdan ya, pis köylü. Köylü möylü değil dedelerimiz aynı lokasyondan ne yazık ki toprağam muhabbeti söz konusu. Neyse teşekkür ediyorum, merci diyorum, bardağa su koyup içine bırakıyorum. Mordor'da gülün olması bile mucizevi.
Bu sabah yine çok enerjik, çok neşeli, çok konuşkan( it means ilgi bekliyor) hello uzun saç diyorum, ne zaman geldin falan diyor, ben Atatürk'ten geçtim o Sabiha'dan geçmiş yağmuru falan konuşuyoruz, fotoğrafı gösteriyorum, şahane diyor, ne sandın gıbış.


Çocuklar somewhere over the rainbow yaptım ^_^ çok mesudum! nonesmart hedeflerimden biri daha gerçekleşti, yihu. Bu davarlara geçenlerde ybmt eğitimi aldırmıştık, içlerindeki HULKa bir dur demeleri içün, hala savaşımız devam ediyor. Tekmele beni kaşı beni hadisesini biliyorsunuz.

Adayları görmeye başlıyoruz, aralıksız, ooo yea bugün 7de 5 neredeyse bullseye, teklife gidilebilir, 17 aday, yoruldum ama değdi. 
Programın gerisindeyiz diye grafikleri gösteriyor, en sevdiği şey grafik göstermek, Almanca sektörel grafik göstermek, uçakta uyutmamak falan uyan hadi grafik bakalım ülkenin kaynaklarına bakalım, göğe bakalım, piyasada kaç kişi olduğuna bakalım, ihaleye bakalım, uyan hadi çektiğim fotoğraflara bakalım, Coco uyan...ebenin!!!!! Bitmeyen kız istekleri diye bir vine var, onun gibi ımmı? İmmi? Ummu???



İşe aldığımız adaylar ihbar süresi kullanacağı için şu anda teklif yapılsa en yakın 1 Temmuz'da işe başlayabiliyorlar. Yani istediği şey saçma benden, ses tonumu 1 ton aşağı çektim, bilen bilir mülakat sesimle normal konuşmam farklıdır, hele bu gibi durumlar için başka bir ses tonu var, seni anlıyorum haklısın ama tonu... Yani yanlış mı düşünüyorum diye girdim, bu adamlara şimdi teklif yapsak en erken 1 Temmuz da başlayabilecekler, aslında Temmuz için proaktif alım yapıyoruz/dur proaktif falan diyeyim de iyi bir şey yapıyoruz sansın, yani mantıklı ol ben senin tarafındayım maeaannnn, matematiksel olarak hedefi tutturmak mümkün değil(tutturmanız demiyorum, benim öyle bir sorunum yok çünkü, sen diline dönersem hırçınlaşacak hiç çekemem). Ama olsun diye devam ediyor, hoffffffff bugün yine son sözü ben söyleyeceğim havasında. 

Eski ekip arkadasım Muhteşem'in en büyük yeteneklerinden biri karşı tarafa onun yanındaymışcasına biliyormuşcasına  bir hava yaratmaktı, arada fail ederdi lakin dışarıdan bakınca çok komikti bu hadise. Bir ikacı olarak dönem dönem feyvır yapıyormuşuz gibi göstermemiz gerekiyor, üzgünüm/hayır değilim o gerzo egolarınız bu kadar şişik olmasa bizim de bu tip çözümler bulmamız gerekmez. 

Uzun saç arada "ya adaylar benden çok mu korkuyor Coco?" falan diyor, ya ne alaka diyorum siz efsanesiniz, kendi çöplüğünde öyle hakikaten, bir çok yönden de iyi ama bazen tam bir Bülent Ersoy,  önümüzdeki hafta brunchta departman toplantısı yapılacak, haftaiçi, tutturdu sen gitme, ya sen gitme de ne? Gitmeyeyim de napiim, senin gudubet ekibinle her hafta aday görmek ne kadar eğlenceli olabilir? Zaten bugün happy hour'u da kaçırdım senin yüzünden, ibiş!!!! Ayarı yok bu yöneticilerin, bir kaç kez pofpoflanma iyi ama sonra tutturuyor senin toplantın benim Mordor'umdan ne kadar önemli ki, ya sana lanet olsun, Boğaz'da olacağız direktör kafalı.

"Ben gelmeyeyim size aday yönlendireyim" diyorum, ona da hayır, gerçekten çok saçma şeyler düşünmeye başlayacağım. O kadar harika bir moderasyon yapıyorum ki bensiz mülakat işkenceyse o zaman. Bugün adaya 2 bölümden birini seç deyince aslında anlamaya çalıştığımız farklı bir departman için sizi değerlendiriyor olsak bu durum motivasyonunuzu nasıl etkiler..(evet gerizekalıyız ve soap opera kahramanları gibi soru sorarım-fakat RİKARDO MONTALBAN SENIN BABAN).diye yönlendirince gülmeye başladı evet soru bu dedi. Oh god, why so mühendis?

Sonra düşünüyorum, seninle görüşmeye girsek çok eğlenir miydik, eğlenirdik galiba, tekme atmadığın sürece:) bkz:mülakat sırasında elele tutuşmak şimdi sorsan hiçbir ikacı yapmamıştır. Ben yapmadım mesela.

Evet kapatıyorum, çünkü tatlım geldi daha Martini'mi yudumlayacağım, merak edenler için karışık magnolia from heaven ^_^



Ez cümle çalıştığınız yönetici ile aranızı iyi tutun, en azından bir süre, sonra linkedinde endorse falan eder, keser döner sap döner, ne bileyim toplantıda gol atar, işten sonra iş düşünmemek için sorunsuz bir çalışma ortamı yaratın. Yöneticiye de öyle haklısınız böyle haklısınız paşam demek yerine hacı senin bebeler mülakatın içine sıçtı bilgisini paylaşın ki  öyle pembe bulutlar içerisinde dolanmasın. 

En son numarası şu, galiba çok boş vakti var aklıma bakkal ve tartma hikayesini getirdi, bir tablo oluşturmuş, adaya ulaşma süresi, 1. 2. Görüşme, teklife gitme, işbaşı tarihleri falan olan bir şey. Bir de üşenmemiş formül yazmış, o kolonu diğerinden çıkarıyorsun 36 gündür adayı onun yüzünden beklettiğimiz falan ortaya çıkıyor, teyallam. "Olsun Coco" diyor "sende beklemiyorsa kimde beklediğini görek". Yahhaaaaaaa bsg.


Direktörlerin aradığı kahramanınız 

Coco

Vaz vuz yemekler yiyerek formumu koruyorum, bu yediklerim hep senin bütçene charge edilecek uzun saç, çok sinirlendim bir de tatlı yiyeceğim. Eve gitmek istiyorum, uyumak istiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder