İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

28 Mayıs 2016 Cumartesi

Ya bi' git

Çevrimdışı günlerden merhaba. 222 kilo oldum ya, tatile ihtiyacım var, dağ evindeyim. Yağmur yağıyor ve kurt uluyor ortam şahane lakin benim gotik elbiseler evde kalmış. Birlik ve beraberlik içerisinde olmamız gereken bu günlerde sizler için Olmak İstemiyorum Listesi hazırladım. Proje bitti de, size içinden bazı kavramları ayıkladım. Buyursunlar; 

Bir lider 
Bir yetenek
Bir izlek
Bir y kuşağı
Bir ik'cı 
Bir heartbraker
Bir yönetici
Bir joker
Bir sorun çözücü
Bir problem çıkarıcı
Bir vizyoner
Bir zeka küpü
Bir uzlaştırıcı
Bir tavus kuşu
Bir zeka çoğaltan
Bir durumsal
Bir her derde deva, hastalara şifa, borçlulara edâ, dertli gönüllere Zeki Müren
Bir pratik
Bir hızlı
Bir mentor
Bir danışman
Bir süper kahraman
Bir gezgin
Bir enerji bombası
Bir vefalı
Bir bilen
Bir çocuk
Bir yetişkin
Bir koç
Bir ağaç
Bir orman
Bir sinerji 
Bir uzman
Bir zeki
Bir dost
Bir sevgili
Bir halt



Bugün bir salyangoz olmak istiyorum. Guyz, ablanız star abiniz regl oldu, çikolata getirin. 

Yazının fon müziği şimşekler eşliğinde gelsin: Yavuz Çetin- Her şey biter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder