İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

12 Kasım 2018 Pazartesi

En Çekici İşverenler Araştırması

Şimdi sizlerle Eylül 2018'de HBR'da yayınlanan bir araştırma ile seslenmek istiyorum, People Make the Brand'de detaylı halini dinleme şansınız da olacak. Unutmadınız umarım, 30 Kasım'da gerçekleşecek, yılın en beklenen organizasyonlarından biri. #peoplemakethebrand

İlgimi çeken kısımları sizinle paylaşmak istiyorum, buyursunlar genç profesyoneller vs. öğrenciler, gerçekler ve beklentiler:



Bu görsele 'Gençler neden sizin şirketinizi seçmiyor?' başlığını da ekleyebiliriz bence, sizi tanımıyorlar, marka imajınız berbat, okul ile ilgili önyargılara neden oluyorsunuz, eşitlikçi değilsiniz, potansiyel konusunda bir halt bilmiyorsunuz da diyebiliriz, eklemek istediğiniz varsa yorum yazın lütfen.

Ben mezun olduktan sonra abartılı bir tatil yapmak istemiştim ve yaptım, sonra İK yapacağım dedim ve yaptım aslına bakarsanız mezun olmadan önce de İK yapacağım diyordum, günümüz gençleri, uluslararası bir şirkette çalışmak istiyor.



Bu görsele bakınca içerinde kullanmadığımız bir aplikasyon bulunmadığını fark ediyor, ohhh şükürler olsun #fomo bizden uzak dursun acayip onlayn haller içerisindeyiz. 






İşte en sevdiğim kısım, #kariyerhedefleri lütfen mezun olmadan önce birkaç tane olsun, sonra bulmak için ekstra zaman yaratmaya çalışacaksınız. 


Daha fazla yazmak isterdim ama ne yazık ki zamanım yok, uçağa binmek zorundayım katılmak zorunda olduğum bir cenaze töreni var. Mübarek gün ve gecelerde buluşmak üzere.

Cenaze levazımatçınız, ölülerinizin ağıtçısı, dirilerinizin öğütçüsü,
Coco Requiem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder