İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

18 Şubat 2019 Pazartesi

PEAK-Hayal Edenleri Arıyoruz

Eski evde oturmuş Açlık Oyunları'nda Rue'nun ölümünü izliyor ve üzülüyordum. Bir şey oldu birden, çıkır çıkır yazılar ekranda akıyor ya hayırdır ekrana baktım, metin akıyor. Hımmmm biz birilerini arıyoruz, teknoloji şirketiyiz falan, deneyenleri, öğrenmeye aç olanları...
Ya bu tv hackleme güzel şaka da bu tv hacklenemeyecek kadar eski bir led diye kendimle konuşmaya başladım. Bizi bul diye bitirmişler.
Bekletti, tüm metinden sonra bekledim, bekledim, bekledim. Bu oyuncuların web sitelerine bir şeyler gizlemeleri falan sempatik hareketlerdi ama 40 kadar kanalda aynı anda yayınlama işi cesur ve yerinde bir hamle olmuş.
E bence güzel olmuş çok da iyi olmuş, yani, uzun süredir işe alım ile ilgili güzel şeyler izlememiştim, Heineken ve Mercedes'in videoları oldukça efsaneydi. Columbia favorimdi. Bu tip işlerde yurt dışı firmalarını tek geçiyoruz Weirdos, yazarlarda da öyle.
Beni bu şirkete yerleştirmeye çalışan bir Hintli vardı ama bu başka hikayenin konusu.




Hemen altına Audi'nin Safety Code isimli daha önceden yayınlanmış videosunu da ekleyeyim ki apartma konusu da aradan çıksın. Artık kim çektiyse, hangi ajans?? Twitter taymlaynı bu konuda yardımcı olacaktır, izlemede kalın.





Umuyorum mutlu olduğunuz işlerde çalışıyorsunuzdur, ideal ilanlarla karşılaşıyorsunuzdur, vadeli işlem piyasalarıyla ilgili geyik yapıyorsunuzdur. Ben atölyeye dönüyorum, bitirmem gereken iki tablo var.
Öptüm byeeeeee.
Sabahları çizgi film izlemek için erken kalkan kahramanınız,
Coco Flintstones

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder