İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

6 Mayıs 2014 Salı

Look up

Sanırım uzun süredir izlediğim en anlamlı video. Sevgili Efe'ye( @sickvigilant) teşekkürler buradan fark etmemi sağladığı için.

Ne zamandır bilmiyorum, kapatmak için kaydır/ slide to unlock yazısını görmüyorum, uykum kaçtığında gece elimi sola atıyorum ya telefonuma ya da tablete çarpıyor, bir gözüm kapalı bakıyorum, ne var ne yok, uyurken neleri kaçırdım acaba?

Ben uyurken dünya çok mu döndü?

Ben uyurken dostlarım çok mu şaka yaptı, çok mu güldü, çok mu üzüldü, ben uyurken sevgilim diyen oldu mu, iyi gecelerimi aldım mı, sabah günaydınım erkenden geldi mi, üzerimi örttü mü, suyumu başucuma bıraktı mı? Ne kadar özlediğini söyledi mi?

Doğru, yüzyüze bir şeyler paylaşmak dururken teknoloji bağımlısı  manyaklar haline gelmemiz harika oldu, aptal aptal ekrana bakıp yazılanları kompılitliy yanlış anlamak dururken birlikte vakit geçirmek neden, kafada kurup çıkarımlar yapmak dururken, boyun fıtığı olmak dururken, sosyal medyanın kölesi olmak, goygoy yapmak dururken hayatı neden yaşıyorsun ki?




Huzurlarınızda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder