İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

2 Kasım 2014 Pazar

İş Kazası





Bu konuda şaka olmaz tabii, ülke şaka kutusu gibi bu konuda, ölümlü kazalar konusunda çığır açtık. Ramak kala vb.den bahsetmiyorum. 
Kadın cinayetleri, çocuk işçi, işçi cinayetleri derken şimdilerde ağaç katliamlarını konuşur olduk. Entler rahatsız. 
Başarılarımız ile değil, başarısızlıklarımızda gündemden düşmüyoruz. Üstelik bu başarısızlıklardan ders alacak değiliz,kimse kusura bakmasın.




Sonbahar temizliği kapsamında(3 aydır sonbahar temizliği yapıyorum bu arada) bu kez iOS 8 yüklemek için fotoları sileyim dedim. O esnada aşağıdakilere rastladım, paylaşayım geçsin bu konu. Azalarak değil, tamamen bitsin diyorum lakin romantik bir düşünce olmaktan ileriye gitmiyor.

Şibumi'nin volvo tarifi ile bunun arasında biraz fark var gibi;





Ve aşırı karikatürize edilmiş bir mühendis;



Heyecanlandığınız işlerde, güvenle çalışın diyerek, ilkokul 3 kompozisyonuna son veriyorum, sevgiyle kalın.




Lütfen bu Kasım ayında kendiniz için bir şey yapın, kendinize dikkat edin. Kapalı mekanda mesela evde baret ile gezin, kağıt ile parmağınızı kesmeyin, keserseniz vampirlerden uzak durun. Yeterince kasvet var istatistik paylamayacağım.

Kendine super kahramanınız,

Coco


Yazının fon müziği: içimde ölen biri var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder