İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

26 Aralık 2018 Çarşamba

Hatalar yılı 2018



Her yıla bir tema belirleme fikri güzel gibi. 2019 benim için Anka yılı, Phoenix, Tuğrul, Simurg da diyebilirsiniz. Hedef belli, olay belli.
Kar yağıyor, sabahın şarkısı Silence elbette bu muhteşem sessizliğe yakışır bir Beethoven eseri, sonrasında Moonlight Sonata ile devam etmenizi öneririm, doctor's order. Açılmamış hediyeler için birazdan homurdanarak yataktan çıkmayı planlıyorum 2 saat içinde.
'7 saat uyumalısın Coco, uyku önemli' diyen çok sevgili bir İzlek için erken uyumak ve 7 saati doldurmak istedim, sonuç: 5 saat uyku ile tavana bakıyorum.
Ajandalar, renkli çoraplar, parfümler, sabunlar ve her yıl alınan lacivert nevresimlerden oldukça hoşnut olduğumu belirtmem gerek. Hobbitler kendi doğum günlerinde başkalarına hediye almayı sever biliyorsunuz, hobbit arkadaşlarım var.
Sizi bilmiyorum ama ben her rengi sevmiyorum, her desen karışık kuruşuk ve renkte uyuyamam, so Zübeyde'de kaldığımda bu olayı bildiğinden uygun renkli bir şeyler bulmak için uğraş verdi kendisi bir kahverengiperver. En büyük dertlerimin böyle şeyler olması için uğraşıyorum. Şekerim tırnağım kırıldı, ayak bakımına gitmem lazım, öf bugün pilates mi var, Kutlu'nun tekne turu bu hafta mıydı, hafif bir üşüme geldi, salata için bahçeden maydanoz topladınız mı, bu hindi pişmemiş yalnız benimle konuşuyor, ama bu çiftlik yumurtası değil sütçü sanırım bizi kazıklıyor Alfred!!!

Doğduğumuzda bahçeye benim için Apolyont Kiraz Ağacı, Laertes için de düz, dümdüz Çam Ağacı dikilmiş. Bilemiyorum belki de içimdeki orman sevgisi, ağaç sevgisi bundandır ya da lisedeyken habire ağaç diktiğimden falan, yazlığın bahçesine duvar oluşturacak şekilde ağaçladığımdan sanırım istesem bir peyzaj mimarı olabilirdim... Bu arada her yıl belli bir sayıda ağaç dikme hedefim var, kan bağışı yaptığımda dikiliyor, yürüyüş yaptığımda aplikasyon belli kilometrelerde ağaç dikiyor, zaman zaman gönüllü koçluklar vs. yaptığımda da Tema'ya ağaç bağışı şartı koyduğum oluyor. Selin'in bahçedeki ağaçları görünce eski sevgilin mi sorusu ile beni gafil avlaması ise başka bir hikayenin konusu. Ayrıca her kesinlen ağaç için yas tutmak da bu yüzden, ona küçük ağaçlar alın.

İsimler veriliyor doğduğumuzda, onlarla yaşamamız, anlamlarını taşımamız bekleniyor. Şükür ki ailemin en iyi seçimleri isimlerimiz konusunda olmuş içinden O geçen ve L ile başlayan isimlere de ayrı bir sempatim vardır, mesela Wolfgang Amadeus Mozart, mesela Lut.
Hangi aileden olacağımıza karar veremiyor olabiliriz ama kim olacağımıza, adımızın nasıl anılacağına, bize nasıl hitap edileceğine, ne tip bir yönetici olmayacağımıza kendimiz karar veriyoruz. Bu yüzden birçok insanla arkadaş oluyor, birkaçı ile dost oluyor, bazıları ile seçilmiş kardeş oluyoruz.
Hala yataktayım, yeni şubenin açılışı için Izy ile yazışıyoruz, harika bir manzarası olan 4 katlı bir mekan bulundu ve restorasyonu devam ediyor. Dennis geldiğinde görüşmeleri orada yapacağız. Bir yandan ailevi sorunları ile boğuşurken bir yandan haftanın 7 gününü 14 günmüş gibi kullanmaya devam ediyor. 3. kariyer sıçramasının zorlu günleri, yılı bitirirken kendi sınırlarını da zorluyor. Oğlaklık zor.
Levi arıyor sonra, telefonum çağrı merkezi santrali gibi, birer birer uyanıyor izlekler, enerjisi gök kubbeye sığmayan bu çılgın bir süre önce yaptığımız koçvari konuşmada sorduğum 'Neyi bekliyorsun' sorusunu üzerine almış ve 'Nihayet yaptığım işleri görünür hale getirdim!!!! Coco!!!! Seni dinliyorum bak, hatırlarsan ödev vermiştin' diyerek sabahımı aydınlatıyor. Ben de ona beni ruhsuz bulan teyzemin yeni maceralarını anlatıyorum, kalbi ile ilgili kontrolleri ve yeni testleri var, yaptırmamak için bahaneler ararken 'Ama sen çok korkunç bir insansın, dedi bana inanabiliyor musun' diyorum ve kahkahalarla gülüyoruz. Ayrıca bunları söyledikten sonra satsuma reçeli fotoğrafı gönderip barış çubuğu uzattı, abarttığının farkında, ve insanlar beni ciddiye almayı tercih eder Weirdos. Levi'nin bu ara gündeminde şefkat konusu var, kendini sevmeyi unutma diyorum kapatmadan önce, hiçbir şey mükemmel değil bırak gitsin, konulara tutunma, bir de kendini omuz başlarından öp >_<
Teyzeme gelince, hayır ben korkunç değilim sadece acımasız bir gerçekçilikle bakıyorum hayata ve doğal karşılama eğilimim yüksek, testi yaptırmazsan bazı problemler çıkabilir, Anjiyo sonrasında 7 saat sırt üstü yatmak o kadar zor değil ve evet bunları yaptırmazsan belki ölürsün, ölürsen de gömeriz demiş olabilirim. Ama o da randevuları iptal etmeseymiş. Tahammül sınırımı zorladığımı biliyor olmalısınız.
Genelde sabahlarım bu şekilde kabulleri alarak geçiyor, telefon konuşmaları, performans görüşmeleri,  koçluk soruları, whatsapp soruları vs. karar verici olmak isterken böyle bir şey hayal etmemiştim, tek tesellim insanların kendi seçimlerini yapıyor olmaları, sanırım yeni kitabımın ismi CV DOKTORU olacak tüm laboratuvarlarda satılacak. Sabah 6 CEO yürüyüşleri yazcı CEO'lar yüzünden askıda, bu mızırdanmaları gerçekten anlayamıyorum.
Diğer teyzem Lourdes arıyor, genelde sabahları ofise giderken serviste yazışıyoruz ya da sabahın köründe arıyor ha bir de eve dönüşlerde arıyorlar beni, galiba trafik yerine iyi bir alternatifim. Ufaklık güzel sanatlar fakültesini bırakıp dönmeye karar verdi, 'Bu durumdan haberin var mıydı' diye soruyor, aeh evet, elbette, her şey bundan 2 ay kadar önce ufaklığa '21 yaşında ne yapmak istiyorsun' sorusunu sormamla başladı, zaten okulu da 3 ay önce falan başlamıştı. Ne diyebilirim, benim işim insanlara soru sormak, dekanın geri bildirimini hatırlıyorum, evet bayım insanlara soru soruyorum ve evlenme kararını iptal ediyorlar, partnerlerinden ayrılıyorlar, ülke değiştiriyorlar, iş değiştiriyorlar, beyaz yakalıdan tapınak şövalyesine dönen oldu, benim misyonum hayatında major değişiklik yapmak isteyen fanileri sarsmak sanırım... Lourdes bu bilgiye önceden sahip olduğum için biraz bozuldu ama hızlı topladı kendisini, biz çocukken ailemiz kararları verirken bizim fikrimizi sorardı ve erken yaşta sorumluluk almayı öğrenmiştik, Lourdes de çocuğunun mutlu olacağı kariyerde ilerlemesini istediğinden bu vazgeçme durumuna müthiş bir anlayışla yaklaştı. Ufaklık adına çok mutluyum Weirdos.
Yakın bir arkadaşımın çalıştığı şirket, direktörleri danışman olarak gösterip pazarlama departmanını da outsource etmeye karar verdi. Son zamanlarda duyduğum en absürt karar bu oldu, daha fazla şaka yapmak isterdim ama gülmemeliyim. Departman çalışanlarına bu fikri satmaya çalışan at kafası müdür ise 'Bunu bir challenge olarak düşünebilirsin, hem ofise gelmene gerek yok, evden çalışabilirsin, freelance başka işler de yaparsın, hem ben sana yeni iş paslarım, win-win olur ikimiz de kazanırız' diyormuş. HAHAHAHIAHAHAHASHIADSHŞAFDSOŞIHAFKJHFAHIŞAHŞAFŞHIOFAŞHKFSAŞHFŞH
Tanrı aşkına tazminatlarını verin de insanlar huzur bulsun. Not: GUYZ, bu gibi durumlarda şirketin İK'sından yeterli ve güvenilir bilgi alamayacağınızı düşünüyorsanız, yöneticilerinize inanmıyorsanız rica ediyorum ALO 170'i arayın ve yasal haklarınızı sorun, beni arayabilirsiniz derdim ama benim danışmanlık ücretim depresyon sebebi, ALO 170 ise telefon araması kadar.
Pilates öğretmeni geldi, gitmem gerek, malum boyun ve omuz ağrıları için kendimi düzeltmeliyim o nedenle yazıyı burada bitiriyorum.
2018 fena geçmedi ama daha iyi yıllar yaşamıştım, hem ben tekli yılları daha çok severim, bu nedenle bitsin gitsin. 2019'da en çok ben eğleneyim ve en çok beni sevin.
Bana bu yıl yaşattıklarınız için teşekkür ederken, elbette klişe olan yeni yıl listenizi yapmanızı ve benimle paylaşmanızı bekliyorum. Sonuç olarak bir hayatı paylaşıyoruz.


Zeus'un kafasından bir yumru olarak doğan çocuğu Athena* kılıklı Prensesiniz,
Coco

*zeka, sanat, strateji, ilham ve barış Tanrıçası, haydi ama bukadar mitoloji biliyor olmanız gerek



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder