İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

1 Mart 2013 Cuma

İlk gün deneyimi-ilk günden iş bırakma

TÜRKİYE 33.sü Boğaziçi mezunu dedi Mel, Muhteşem'de onayladı kafası ile anlayamıyorum dedim, emin mi? Son kararı mı?

Şirkete inanmamak, 3. ayın sonu gelmeden arkasına bakmadan kaçacağını düşünüyoruz. Adana ve Ankara'da risk mühendisi pozisyonlarım vardı görüşmeler bitti, ücret çalışıldı, pozisyon donduruldu, sonra yapı değişti pozisyonlar benden Mel'e geçti. Bölgede olduğumdan birkaç gündür son gelişmeleri öğle yemeğinde konuştuk, özlüyoruz birbirimizi, uzun ayrılıklar iyi gelmiyor bizim ekibe. O arada olan olmuş, çalışanın şirkete bağlılığı son. Dönemde marka, çalışan bağlılığı gibi kavramların altını doldurmak için uğraşıyor şirketler, maliyet manyağı olmuş yapılarda kişisel gelişimin göz ardı edildiği, düşünülürse...

Benim adaylardan biri kabul etmiş teklifi işe başlamış, ilk ne olduysa bir karın ağrısı ile hastaneye kaldırılmış, eşi gelmiş... Sonra ertesi gün olmuş aday ben işe gelmiyom yeaaa demiş, telefonda bunu istifa olarak alabilirsiniz??!!
Uzun süre sonra bir ilk, ilk günden iş mi bırakılır ya???

Yeni gelen çalışkan ilişkileri müdürü'nün davetlerini ve organizasyonlarını ben yapmıştım, linkedin üzerinden aradım, buldum, Hunt yaptım, adam Kaya kafa çıktı, çalışkan ilişkilerinden birinin yurt arkadaşı çıktı, yani adamın pijamalı gece osururken ki hallerini biliyorlar, abowwwwwwww. Neyse eski direktör ve o zaman ki müdürümüz harika hn. Gerçekleştirdi görüşmeleri. Neyse gel zaman bi git zaman direktör kaçtı şirketten yerine harika direktör oldu mu, bizim the thing Kaya kafa'ya teklif yapıldı mı? Üzerine direktörün kaçış haberi verilmedi mi? Ohhhhhh, suyundan da koy, alper tunga öldü mü lan? bihter öcün aldı mı?
Google'amadıysa bilmiyordur dedik ve Kaya kafa işe başladığı ilk gün gördü, ahahaha rezilliğe gel.

İlk gün bahisleri koyduk 3 ay dedi Mel, muhteşem 2, Ece 6 ay dedi, ben gitmeyecek dedim, gitmedi, ama ne pismiş, ne ayıymışşşşş, yılbaşında ekibin en süslüsüne VS darling set aldı, etek giyen biri olursa toplantıda yanına oturmuyor ve Amerikan aksanı ile haftasonunu sorguluyor, beni her gördüğünde Coco'cum kilo vermişsin bölgede yoruyorlar mı seni diyesoruyor. Geçen gün pide yemeye gittik yavru ayı 2 tane lider pide pidesi yedi, dönüşte mide fesadı geçirdi doktora götürdüler ahahaha ana o bile gitmedi.

Satış ekibinden giden oldu, çağrı merkezinden ve mühendislikten giden oldu ama o dimdik ayakta
Ateş ve duman sanki elele...

Ben kazandım ekip kaybetti ayrıca ekip cidden kaybetti, moron müdür çok zor ya, sabah sabah Formula 1 muhabbeti açmaya çalışıyor, Alonsoperver'im ben diyorum anlamıyor beni.

Dünya martini ile güzelleşiyor.

Görüşürüz canım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder