İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

18 Ocak 2014 Cumartesi

ben diyeyim lotr siz anlayın yüzüklerin efendisi serisi okeay?


Ben size lotr ile tanışma öykümü de anlatmadım değil mi?

Abowwwwwwww, hemen anlatayım, hani benim bir arkadaşım vardı, hani onun nikahı yüzünden 10 kilo vermeye karar verdim, hani 4 kız kardeşlerdi, ablalarından tırsıyordum, biri kanser hastalığını yenmişti(şimdilik), biri makyaj artistiydi, hani son ablası da yeme bozukluğu olan(simit ve çay dışında bir şey yemiyordu/içmiyordu bir zaman) hah işte konu onunla ilgili. 
Banu'nun yıllar içinde çok fazla işi oldu, genelde satış üzerine çalıştı, enerjisi kendine özgü, espri anlayışı oldukça unique şahane kısa saçları olan bir ablamız, bir keresinde her şeyi bırakıp Kadıköy de kitap sattı, biz o zaman ÖSS ye hazırlanıyoruz falan sonra işte üniversiteyi kazandım, bir haftasonu onu ziyarete gittik, ay kitapçı tezgahında oturmak çok ilginç çocuklar şu anda ekran karşısında kırıtıyorum. Böyle güneşli bir sonbahar günü hepimiz montlarlayız, Akmar'a giden yol üzerinde sokaktayız, insanlar geliyor gidiyor kitap alıyor, hayır ben zaten kitap okuyan bir insanım. Duymuştum Yüzüklerin Efendisi diye bir kitap var ama alma fırsatım olmamıştı, zaten önce görmem lazımdı, rengi yüzünden, kapağı yüzünden, kaligrafi yüzünden aldığım kitap çoktur, tanrım bütün servetimi kitaplara yatırdım bir de taksilere. Sonra bir çift geldi sarışın omuzlarda saçları olan bir adam ve sevgilisi, Tolkien var mı dediler, Banu'da serinin hangi kitabını istiyorsunuz dedi, iki kuleyi istiyorlarmış, ne yazık ki 1 ve 3 vardı bizde, hıımmmm ne zaman gelir peki dediler...

Sonra baktım kitaba ooooo en sevdiğim yeşil, oooooo kapakta bir şapkalı dede var, şapkalı!!!!! bu kitabı almalıyım dedim, işte hazırlık okuyup bayıldığım o sene can sıkıntımı gidermemi farklı bir dünyada gezinmemi sağladı. Küçüklüğümden beri çok renkli bir hayal dünyam vardı, eser miktarda daydream olayı yaşıyordum, fantastik mini hikayeler yazıp quantum leap falan izliyorum, stephen king falan okuyup tırsmalar mı dersin :) ay çok gerizekalıydım :)))

Whatever, aldım kitabı hacı, okumaya başladım o da nesi, bildiğin Orta Dünya'dayım, sonradan aydım olm 3 kitap varsa sadece bu kadar hızlı okumamalıyım, mıymık mıymık yavaş yavaş böyle pleasure delay yaparak okudum seriyi bu arada hobbit, silmarillion falan var ama almıyorum böyle yıllara falan yayıyorum. Ilk film çıkıyor hayallerim yıkılır mı acep diye izlemiyorum önce sonra işte yaza doğru muydu Vcd'sini izliyorum 3 küsür saat ama yetmemiş!!! 
Neyse sonra işte malum ilk çıktığı gün sabah seansı :)

Hala okumadığım kitabı var Tolkien'in, derlemeler ya da felsefe ile bağlantılı kitap çıkınca okuyorum, Tolkien'in Ağacı'nı bitirmeme nedenim de bundan. Şimdi yeni bir tane daha geliyor.

Değişik bir fantazya, mutluluk, bir çıldırış hali. Kimi sabah bir urukhai olarak uyanırken kimi sabah bir elf prensesi kimi sabah gayet gollum oluyorum biliyorsunuz.

Hayal dünyanızı mıncıklayan şeylerden uzak kalmayın, kendinizi sevin, ork olsanız bile.



Yarın gün ışır ışımaz yola koyulacağım. Fakat yoldan gitmiyorum: burada beklemek bile yoldan gitmekten daha güvenlikli. Erdiyarı'ndan ayrıldığımı en azından birkaç gün için gizli tutmamız mümkün, ama ...


Coco 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder