İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

7 Şubat 2014 Cuma

Yerim belli olsun diye işe geliyorum

Sevgili günlük,


Bugün yine masamda oturuyordum, hııı çok.
İşte böyle uzaklara dalmıştım, sonra Tarçın ile komiklikler şakalar derken, girişimci fikirleri yükseldi, ayrıca saçlarımı toplamalıymışım, çoğ yakışıyormuş falan... 

Bi' noktada fotosentez atıfım ile coştuk ve bana "sırf yerim belli olsun diye çalışıyorsun?" değil mi diye sordu, evet o klişe benim. 

Hobi olsun diye çalışıyorum, hatta iş olsun diye savaş müzeleri ve toplama kampları, gettolarda geziyorum, aslında melek bir yatırımcıyım.

Hayat gerçekten güzel. Maslow kendini gerçekleştirme falan diye konuşup, insanları rahatlatıyorum, dinliyorum, kendilerini önemli hissetmelerini falan sağlıyorum.



Hello ordinary heroes 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder