İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

16 Mayıs 2015 Cumartesi

Eğitim Departmanı

Demek İK'cı olmak istiyorsun so you can dance bölümümüzle karşınızdayım. Bu hafta spor yapamadım, ayaklarım ağrıyor, gözlerim cavcaklı. Hobi olarak İK yapacaklara tavsiyeler serisi durmaksızın yol alıyor hacılar. 2 aday soruları algıyamadı bu hafta, biri yazılı olarak görmek istedi, masanın üzerindeki kağıtlara çizerek anlattı, adayın biri istifa ettiği için, bir diğeri eşi doğum yapmadığı için gelmedi, 3 ayakkabı aldım, yani oldukça saçma bir haftaydı. Eğitim departmanındaki yetkili ablayla koridorda çarpıştık, bu ara çok yoğun, panik halinde bir o yana bir bu yana koşarken bana çarptı ve düştü so kaya gibiyim, taş gibiyim hacı!!!! O Çarpmanın etkisiyle ben bir geçmişe git, eğitim merkezi koridorlarında sörf yaptığım zamanlara dön. 






Yıldız tarihi 21374200984, toplanın eğitim, lansman, komite, konferans, workshop yapıyoruz. Uzman seviyesi ne yapar ne ederi anlatayım, müdür uzmanları yönetir, amelasyonlukları kontrol eder, tuvalette kaç dakika kaldığına bakar falan, eğitim profesyoneli olmak isteyenler için, ayrılanlar için canım Timur Selçuk söylesin:

Şirket içindeki eğitim ihtiyacının belirlenmesi için çabalar. Canım benim.  

Eğitim firmaları ile görüşür, bu noktada Satın Alma ile iletişime geçer(yani öyle olduğunu hayal ediyorum, zort diye kendi almasın amelasyon işler bunlar. 

Eğitim modülü ve günlerinin belirlenmesi, ilgili kişilere ki burada iç müşteridir mail atma, mesaj atma, yanına gidip parmakla dürtme gibi alert oluşturma halleri. Işleri zordur, zira herkesin acil işi vardır, eğitim başka tarihe ertelensindir. 

Konaklama ve toplantı organizasyonu için mekanlarla anlaşma, rezervasyon vb.

İç eğitmenlerin programlarının ve mesailerinin belirlenmesi, koordinasyon.

Konferans, kongre, senfoni ve konçertoların belirlenerek bu tip okazyonlar için beleş bilet ve giriş yöntemleri üzerinde çalışma. 

Eğitim faturalarının toparlanması, onaylanması, varsa sisteme girilmesi, yoksa excel üzerinde amelasyon metodu ile saklanması. 

Oryantasyon eğitiminin koordine edilmesi, ilgili kişileri arama, salonu organize etme ikramlara, sunum dosyasının çalışmadığı noktada elle müdahale ya da teknik ekibin çağırılması,Ambulans!!

Eğitim sertifikalarının gönderilmesi, amelasyon vol.34562.

Gerçekleşen eğitimlerin sisteme girişi, üzerinin sarıya boyanması tercihe göre mavi de olur ferah ferah.

Eğitim değerlendirmesi ile ilgili formların takibi ve kaybı.

Varsa eğitim akademisine yönelik aksiyonların alınması. Eğiticinin eğitimi, koçluk, mentorluk, aşçılık falan. 

Eğitim dokümanlarının basılması, yazıcının bozulması, plazanın zemin katındaki matbaadan alınan yardım. 

Performans eğitimlerinin verilmesi, outdoour eğitimler, türlü türlü challengelar. 

Eğitim masraf yerlerinin temizliği ve bakımı.

İstiklal marşı ve kapanış. Evet bundan 8 yıl falan önceydi, böyle işler yapıyordum. Hadi öperler.

 

Başeğiticiniz,

 

Matmazel Coco de Courton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder