İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

12 Eylül 2013 Perşembe

Aday manyak çıktı Rıza Baba

Sen naber yea?

Hava tamda sıcak ve nem yüzünden sevgiliden ayrılmalık bir hava.
Eski şirketimle görüşmeye geldim, ben bunları anlamıyorum özlüyorlar beni galiba :)
Neyse şahane geçti eğlenmekten konuya girmedik lan,
Ne istiyorsunuz Coco dedi,
Valla dedim Anadolu yakası Boğaz'a bakan bir ofis hayır karakule diye hönkürdedim ne zamandır karakule'den haber yok.
Neşeli görüşmeleri herkes sever, şirket eski olunca o napıyor bu napıyor sen naber ya'lar havada uçuştu.


Neyse ben zorlanmadım cici kız zorlanmadı bir daha görüşmemek üzere ayrıldık:) daha fazla ayrıntı veremem şimdi. 

Asıl mesele benim harika adaylarımı anlatmak,
Hatırlar mısın günlük başakşehir'den gece kıyafeti ile gelen bir adayın vardı, erkek arkadaşı evliydi ona kızdığı için iş arıyordu, 
Hani biri vardı Atilla bir önceki işyerinden masayı uzay boşluğuna fırlatarak ayrılmıştı,
Hani biri vardı gaddarlığım en güçlü yönümdür demişti,
Silahla geleni, personeli döveni, mülakatta ana avrat düz gideni sinkaflı konuşanı mı deseydim acaba,
Spor eğitmeni olup egzersiz hareketi paylaşanı??
Görüşme boyunca katatoniye girmiş 2 adayım olmuştu Ankara da bölge müdürü ile tırsmıştık,
Yine Ankara da öğle arasında yemekteyken erken gelip fırçalamıştı adayın biri, neye uğradığımızı şaşırmıştık, Ankara tuhaf bir yer...

Sonra neden ik? Ya bu kadar lunatic tipi bir orada bir de klinikte görüyoruz da ondan, benim dedelerim hep hunili.

Repütasyondan tırsmasam bende make a scene olayına girmeyi deneyimlemek isterdim doğrusu, gerçi simülasyonlarda bunu deneyimledim :)))) sayılır.  En büyük anarşi faaliyetim görüşmeye gittiğim yerlerin duvarlarına Coco was here yazmak oldu galiba. A bi de kesintisiz sümük kaynağı iken bol bol hapşırmak, this is Sparta !!!!


Kapıya kadar geçirildikten sonra born free şarkısı eşliğinde yürürken direnen sendikacılar gördüm, sesleri gür.

Kutlucuk'u  aradım, starbucks'da buluştuk. Siparişleri beklerken elinde daha doğrusu parmağında bir yüzük olduğunu fark ettim, neamişşşşşş :)))) 
Kutlucuk evlilik yolunda ilk adımı atmış ağalar, benim canım arkadaşım aile baskısına dayanamamış, annesinin oğlum yeter artık evlen demesi falan, babasının noluyo lan kuş ile ilgili bir sorun mu var sorularından darlanmış ve Trakya bölgemizin bankacı kızlarından biri ile söz kesmiş. Behlül parmaklarda yarı beyaz yarı sarı altınlı bir alyans, o kadar yıldır kendisinin bir sosis parmak olduğunu fark etmemiş olmam ise ayrı hikaye. 
Sıkılırsam ayrılırım dedi, sanırım bugünün en normal tepkisi bu oldu, yalnız dikkat et dedim, öyle başlar sonra kızın ailesi düğün ne zaman diye sorar sonra bakarsın düğünde 9/8'lik figürler sergileriz dedim. İşin tuhafı ona bişey olmuş, ne olduğunu tanımlayamıyorum ama bulacağım.

Ruh hali: düğünlerin kamber'i, erkek tarafıyım ben hacı, her türlü halay/ halaybaşı

Hadi öperler,

Coco


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder