İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

10 Eylül 2013 Salı

Boomads ile sektör buluşmaları


Geçtiğimiz hafta tam da yola çıkmadan önce hürriyet ekibinin şahane toplantısında buluştuk.
Finans sektörü sosyal medya reklamcılığı, sosyal medya, blogların önemi vb. konular.
Yediğimiz içtiğimiz bize kalmasın şahane çikolatalı kekler büktüm, ekip çok sıcakkanlıydı herkese teşekkürler.
Haymi Behar'ın açılış konuşması sonrasında finansbank'tan gmy Kunter Kutluay'ın sunumu izledik. Dijital reklamcılık, bankacılık aplikasyonları, maliyetler, itibar yönetimi üzerine kısa süreli olan sunumun en renkli kısmı sanırım sosyal medya da çokça konuşulan Mustafa Keser'li reklam fikri idi. En yüksek kart ve kobi kredisi satılan dönem olmuş. Haydi Abbas demiş Mustafa Keser:)

Bir diğer sunum Irmak Handan'ındı. 


Bloggerları kategorize etmişler efendim;


1-hedonistler yiyelim içelim zevk alalım


2- profesyoneller biz bu işin piriyiz


3- techie nerd takımı amme hizmeti yapıyor 


4-preacher vaiz olayım tartışma yaratayım mesela


5- beauty hunter moda, tasarım, güzel ve yeni olan herşeyi paylaşayım


6- life improverlar hayatı kolaylaştırıncılar


7- life stager ben deneyimledim siz de deneyimleyinciler, anneler



Son oturumda Mobi Wan Genel Müsürü İsmail Özdemir konuştu, bence kendisine farklı bir gün ayrılmalı :) oldukça dolu bir içerikle çok sayıda konuyu kısa sürede aktardı. Linkedin vs Facebook, viral olsun benim olsun, maliyetler, dijitalde gerçeklik beklentisi, etik ve bloggerın tavrı olaylar olaylar...

Özetle diyor ki çare blog :) çare Drogba :)

Şimdilik bu kadar.

Coco




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder