İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

18 Eylül 2013 Çarşamba

Kısaltmalar ARO ATAE falan

valla kardeş ben sürrealistim,wtf

İşe başladığın ilk gün ve terfi aldığın ilk gün AU hayır bir cevher değilsin :) Allah utandırmasın ya da uyandırmasın 
Çok üzüldüğümde ASUTA, hatta gömün beni falan diyorum
AKCATE, işte bunlar hep seks başlığındakiler bkz:çirkin erkek yoktur
ARV, çocukluğumdan beri kimse söylemedi
AKE, topsun olm
ASDG, gururunu ayaklar altına alıp yardım istediğinde
AIE, yazık diye başlayan her cümlede bir level üstü her ne halin varsa!
ABYK, çok fakirse demek tek yastıkla idare etmesi gerekiyorsa kuş tüyü falan değilse
ASB, o çingene el falıma baktığından beri hayatım bombok lan!
BYAASKK, orço misafir, gıbış, collective bilinçten uzak yiyici kemirgen ya da kendi evine gidildiğinde sana prenses gibi davranacaktır mesela bak o olur evet onla olur
ASSGENE, şukuları alayım ailece severler beni
AATE, survivor
ASBV, çok sinirlendiğimde ama çok yani böyle sirtaki yapmaya başladığımda 5-10 yılda bir
AYB, eski sevgilim tekrar başlayalım mı dediğinde( sen severdin bunu fikasıyla)
AŞV, hunili adaylar ve de yöneticiler için
AŞ, asansörde sevişen beyaz yakalı görünce ya da toplantıda mastürbasyon yapan iç denetimci mesela
AME, gay ofis arkadaşlarım için


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder