İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

2 Eylül 2013 Pazartesi

Sevgili günlük

Sabah 05:00 uyandım.

Köpekler uluyordu(evet köpekler kışın da kurtlar dans edilecek kurtlar) pike üzerimden düşmüş, sabahın serinliği ile birleşince ve de bunun yanında hafiften bir baş ağrısı ile birlikte harika komboya ulaşmıştım. Huzursuz olan her gecede olduğu gibi yine çapraz yatmıştım,2. yastığa sarılmıştım,  köpeklerin şarkıları çok hoşuma gitmediğinden gözlerimi açmadan kalktım balkon kapısına ulaştım ve kapattım. O sırada ani bir acı hissettim hem sol elimdeki soldan ikinci tırnağım kökünden kırılmıştı hem de ayağımı dambıla geçirmiştim. Daha acı olanı bu acımı paylaşacak kimsenin olmayışı, arayacak kimsenin olmayışı. 

Yatağa yığıldım...


Sıradaki fotoğraf nikaha giderken öküz taksi şöförü nedeni ile zayi olan


Parça parça öbür tarafa gidiyorum diyorum kimse inanmıyor, hımf. ÖLÜYORUM ANLASANA bihter tonunda :)

Yeniden uyanış 08:30, günaydınım gelmiş, günaydın :)
Artık bugün daha güzel.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder