İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

6 Eylül 2013 Cuma

Atlas saçmalatmaca




Bunun gibi saçma sapan şeyler;

I'n memory of atlas falan yazacak kitabın girişinde vasiyet etti, ölme lan çok üzülürüm belki de üzülmem ama üzülürüm gibi me geliyor, net gerizekalı.


Atlas: Nerede senin ki?
Coco: iş gezisi
Atlas: Rus'a gitti diyorsun
Coco: öyleyse yıkıl Sezar !

*****
Atlas: nerede senin ki?
Coco: ölü taklidi yapıyor
Atlas: 3gulfü1elham okuyayım sevabına
Coco: abi kapa çeneni git maklube mi mahmure mi  falan ye
Atlas: çok hızlı gitmiştiniz normal tabi
Coco: sarcasm evet ihtiyacım tam da buydu

******
Atlas: nerede senin ki?
Coco: bilmiyorum belki başka bir planette falandır.
Atlas: romeyo'yu beklerken
Coco: bkz: Romeo ile Juliet olmak isterken bir bakmışsın Safiye ile Faik olmak ahahaha
Atlas: tanımam seni
Coco: işkembecilerle takılırım, kokoreç falan yerim ne dersin? Umarım beni affedersiiiinnnn 
Atlas: ahaha
Coco: hiç komik değil, gülmedim


*******
Atlas: nerede senin ki?
Coco: abi henüz üretilmedi
Atlas: cylons!!!!

*******
Atlas: nerede senin ki
Coco: No hacı kalbinde bana yer yokmuş o artık başkasının malı, kalbim bunu nerden anlasın? Asıl nerede senin ki?
Atlas: eller havayaya gitti
Coco: ısısısısıssı tan 'mı dinleyecek yıldızlar da kayaaarrrrrrr
Atlas: kalbini kırarım
Coco: yalan mı gitmedin mi eller havayaya hımf!

*******

Atlas: sen naber ya?
Coco: aynı
Atlas: ben sevince fb a falan girmiyorum, sosyal medyada olmuyorum öyle sevmek istiyorum
Coco: klişenin dibisin bro, şarap insanoğlunun en eski ilacıdır boşver
Atlas: No, alkol yasak
Coco: tamamdır şerbet alalım mı? Osmanlı şerbeti? 
Atlas: mesela öğretmen, onlayken hiç sosyal medyada görükmüyordum ama bu fasulyeciyle öyle değil
Coco: senin olayın halo efekt falan
Atlas: hassss... Onu da mı buldunuz ya
Coco: Allah seni yaparken aceleye gelmişsin bunu biliyorsun değil mi :) ahey ahey/ listemden uzak dur!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder