İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

3 Ocak 2016 Pazar

Okunacaklar

Hafif bir başlangıç yapmaya karar verdim bu yıl. Olanları eritmek, başlananları bitirmek falan, yarım kalanlar var, blogdu, sosyal medya okur yazarlığı derken kitapları boş bıraktım, yetmedi gidip yeni kitaplar aldım ve bir de hediye gelenler oldu. Şanslıyım bu yönden. Yeni tüketim hedefim de 10'dan fazla kitap almamak olacak, ya en büyük derdimi görüyorsunuz ya Gök Tengri uçak kazası vermesin bir de tırnağım kırılmasın. Çok gezen mi çok okuyan mı demeyeceğim, gezmeye devam, okumaya devam, eşekliğe devam. Buyrunuz, sağdakiler 3 Ocak itibariyle bitenler;


İyi okumalar bebeksiler, banklara kitap bırakmaya devam ediyorum, 3 yaşından beri okuyorum, 5 yaşından beri rockçıyım herkes bilsin.

Book Nerd'ünüz,

Coco the Librarian

Yazının fon müziği: İstanbul Kanatlarımın Altında olsun mu tatlı çocuq

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder