İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

3 Mayıs 2013 Cuma

Günlerden juma göçebe mode on

Bir uyandım aman tanrım,

Dün gece bir eğlenmişiz bir eğlenmişiz, owww yea, üzerine eser miktarda aldığım poyraz nedeni ile bunnum tıkanmış, sesim son delikanlılardan hallice, coco abiye bağlamasyon.
Antibiyotiği erkenden içtim dün ki alkole hemen karışmayacak hesapta tanrım ne kadar akıllıyım.

Derken doğum günü kutlamaları bitti ve bol fotoğraf çektirdikten sonra ayaklarım beni yemiş olduğum şahane ahtapot, somon, enginar üzeri karidesler rağmen kızılkayalar'a yöneltti.
Şöförü aradım maç var dedi öeh tabii gelirken servisle geldim ama dönüşü artistik yapacaktım, bi taksici amca var, adam hasta fenerliymiş unuttum ben onu..

Kızılkayalar candır da o harika gurme yemekler üzerine ıslak hamburgeri yedim tuzlu fare yemiş gibi oldum, yarın olsa yine aynısını yapamayacağım zira İstanbul'un önde gelen 4 diyetisyeninin çalışma konusuyum artık, önümüzdeki günlerde diyete girmenin verdiği denyo ruh halimle sayıklamaya başlayabilirim.

Yaz falan bahane ileriye dönük daha kaliteli bir hayat sürebilmek adına henüz ihtilal görmemiş bizler 30lu yaşlarımızı iyi geçirmek durumundaydız. Bu arada fruktoz karaciğer yağlanması yapıyor, asiti içeceklerden uzak duruyoruz, soda içiyoruz hacılar.

Bu arada Gülsün'ün 30 gününü ve Selin'in spor maceralarını ilgiyle takip ediyor olacağım.(çok perfect tense kullanırım, aklın şaşar)

Sabah tatsız bir şekilde uyandım zira bugün kavacıkımsı bir yere gidecektim, gittimde zarzor taksi buldum, görüşmeden 5 dk. Önce girdim binaya , leş bir ofis, verdikleri ziyaretçi kartı kapıları açmıyor, şeffaf kapıdan adayla birbirimize bakıyoruz ama ben adayı içeri alamıyorum lan, ahahaha rezilliğe gelin, ne biçim yerleşke bu.

Çözüm mü istifa eden personellerden birinin kartını buldular verdiler de şimdilerde adım yelda, No more coco
Buralarda döneri ile meşhur bir yer var, dönerse senindir dönmezse imkansız değil

İzninizle yemeğimi yiyeceğim daha görülecek çok aday anlatacak çok hikaye var mesela lavabo var ama musluk yok bu yerleşkede kalıyorsun sap gibi
Dünde ev vardı ama. Elektrik yoktu makyaj silmeden uyudum zombi gibi uyandım oowwww yeaaaaa

Paçozlukta bir dünya markasıyım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder