İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

3 Mayıs 2013 Cuma

Ben hazırım tony

Son anda tam herşey bitti gidiyorum derken taksiyi çağırayım da köprü trafiğine kalmadan hekimbaşından yardırsın diye düşünürken starbucks'ı olan adayla aynı asansöre bindiğimi farkettim yaklaşık 2 hafta önce görüşmüştük, starbucks ı vardı ama çağrı merkezinde çalışmak istiyordu.
Neyse 3. Katta indi kendisi, 2,1 derken sıfıra geldim kimse yok, tam ineceğim kapı 3 santim açıldı, ve birden alarm çalmaya başladı, aman tanrım asansör titremeye başladı aha dedim birazdan füze gibi yukarı fırlayacağım ya da düşeceğim, asansörlerle iyi olan ben son yaşadığım bronşit sonrası zor nefes aldığım için klostrofobik bir sıkıntı yaşadım o an. Zile basmaya başladım az önceki adaya o cool bakışın yerinde yeller esiyor şemi allaüüü hülümen diyordum ki dışarıdaki görevli kapının arasına birşeyler soktu. İşe yaramadı alarm çalmaya devam ediyor oh shit Çelik bir kutuda kıyıldım kaldım, iron man 3 ü izleyemedin öleceğim...
Derken çat diye bir ses geldi ve -1 e indim aniden bina görevlisi anlamsız bakıyor elinde sandalyeler kapı tekrar kapandı ve yukarı çıktım.
Taksi geldi ve 7 dakikalık yolu 72 dakikada aldık çünkü cuma kabusu başlamıştı, taksici amca yıllarca Türk henkel'de satınalmaya da çalışmış emekli olmuş sonra takılmaya başlamış, taksici Milleti'nde süper hikayeler var. Önce ortak derdimiz Araplar ile başladık radan katar ve iğrenç yemekleri İspanya tarihi ardından kabe 2. İmamı sonra İsrail ve sonrasında lösemi olan oğluna ilki nakli yapılırken donör olan İsrail askeri teyze obaaaa bitmedi, sonra Maykıl ceksını kim öldürdü sonra britney e yazık sonra Madonna nın kliplerindeki gizli mesajlar konser ritüelleri,
Nihayet geldim, gezindim biraz 21:00 seansı öncesinde go mongo da keyif yapayım diyordum yemeğim geldi bu sefer de yakmışlar geçen sefer yabancı cisim çıkmıştı hala ısrarla neden geliyorum dersen benim dedelerim hep Moğol hep deniz böceği yemiş, tanduri falan.

Neyse şef geldi özürler falan, sonra anlattı. Böyle böyle ama ben bloğumda yine iyi söz ettim sizden buradan vazgeçemiyorum deyince size bir tatlı borcumuz var dedi, hacı kaptım lan sufleyi, yok bu sefer dondurma yemeyeceğim,

Hayırlı cumalar şapşahane cumartesiler
Klostrofobi sizden uzak olsun,

Filmden sonra anlatacaklarım var bitmedi daha

Xxxxx
Always yours
Coco

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder