İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

29 Ağustos 2013 Perşembe

Anladım ki sonbaharsın

En iyi ben bilirim seni...

Multitap'ın en sevdiğim şarkısı bir tane daha var kareli battaniyem değerli her saniyem.
Mevsimler geçerken diyordu bir de umut kaya o yeşil gözlerinde ben yoktum. 
*****

Belki burada koyu bir yalnızlık vardır, usul usul akan bir dere, yosun tutmuş çakıllar..
*****
Sonbahar geliyor.
Eylül, her güzel şeyin sonu geldiği gibi geliyor..
Eylül hüznün en yakıştığı, en sevdiğim.
Alpay dinleme vaktidir.
Hayatımdaki en önemli değişimler nedense bu aya denk geldi, gelenek bozulmayacak mı? Ya da Mart'a kadar beklemek zorunda mıyım?
Kurtul bu melankoliden Coco.

En güzeli böyle rüzgar varken güneş bulutların arasında kaybolmuş belki de hava grimsi sarımsı bir hal almış, hırkayla oturuyorsun balkonda ya da deniz kenarında gün batımına da yakın bir yerde, saçlar uçuşuyor rüzgardan gözler doluyor. 
Kimse bozmuyor, bölmüyor o an'ı, ufka doğru bakarken sonsuzluk gibi düşünüyorsun. Bunların hepsi yaşanmalı mıydı?

Yavru kedi mi yuttum? İçimi ne cırmalıyor?

Tabii ki loopta şarkılar
Incubus-love hurts
Anthony remos-san anemos
Elvis-always on my mind
Sinatra-i have got U under my skin
Tanju Okan-kadınım
Salim Dündar-aynalar
Yeşim-olmaz böyle şey
Timur Selçuk-ayrılanlar için
Sen benim şarkılarımsın
.
.
.

Tek neşeli şarkı kız sen İstanbul'un neresindensin mesela.



Ruh hali: çok bad bir situationdayım. Fizik kurallarına uyalım uymayanları uyaralım.


Save me Jack


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder