İzlekler için Sosyal Medya

ınspector clouseau

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Durum raporu

Perşembe günü evet lanet olasıca Perşembe günü iki tırnağımı kırdım.
Bu akşam üzeri bir nikah haftaya başka bir nikah, bir klasik, iki denklem 3 atom çekirdeği.
Kredi kartımı kaybettim, evet parlak olanı, i hate call center sohbetleri
1 kilo daha verdim, parça parça öbür tarafa gidiyorum, bensiz çok mutlu olun
Koruda yürüdüm kafam karman çormandı dikkatsizlikten düştüm, ohhhh mis hayır tabiisi de sakar değilim ellerim ve dizim uf oldu
Şu günlerde en büyük problemim kitap okurken sıkılmak, okuyamamak aklının iplerini salmak
Erken uyanmak bi'daha uyumak incir yemek ah evet incir ağacına çıkıyorum 
Captain America ya amerikamen dedim
İkimizin de sevdiği renk kırmızı olduğundan bugün kırmızı ojeli parmaklar, o kırmızı seviyor.
Pizza yemek istiyorum ben ve bana pizza yapsın çok kızgınım ya çok kırgınım

Hadi ben kaçtım gideyim de saçlarımı platine boyatayım.




Coco, hayal kırıklıklarının başkenti


No kiss No hug No nothing /nina simone ain't got No geliyor, evet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder